کد خبر : 1811323 | 29 بهمن 1400 ساعت 20:58 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

تلاش می‌کنم به تیم ملی دعوت شوم

حسین‌زاده: این همه انتقاد از تیم ما جایز نیست

حسین زاده که یک گل حساس و 3 امتیازی برای تیمش به ثمر رساند از انگیزه هایش برای دعوت دوباره به اردوی تیم ملی می گوید.

حسین‌زاده: این همه انتقاد از تیم ما جایز نیست

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین زاده توانست در روزی که حملات استقلال راهی به دروازه تراکتور پیدا نمی کرد، با یک گل سه امتیازی و حساس، زمینه ساز پیروزی تیمش شود. حسین زاده در پایان بازی و در جمع خبرنگاران درخصوص دیدار امروز گفت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر بعد از 18هفته تیم ما هنوز بدون باخت است و بازهم بازی را بردیم. اگر من هم گل زدم زحمات تک تک بچه ها بوده تا این گل به ثمر رسیدن و از برد تیم خیلی خوشحالم.

وینگر جوان آبی ها درباره شرایط خودش و حضور در ترکیب ثابت آبی ها گفت: تنها در دو بازی با گل گهر و فجرسپاسی بیرون بودم. در هفته‌های اخیر در تمام بازی ها در ترکیب اصلی بودم. اگر کادر فنی راضی باشد بازی می کنم. اگر راضی نباشند و اگر به تیم کمک نکنم، روی نیمکت می‌نشینم و از روی نیمکت تیمم را تشویق می کنم و فرقی برایم نمی کند.

حسین زاده در مورد اینکه توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شد اما به دلیل کرونا این اردو را از دست داد و اینکه ممکن است در اردوی فروردین به تیم ملی دعوت شود، گفت: بدشانسی آوردم و کرونا داشتن که تستم مثبت شد اما تمام تلاشم را می کنم که در اردوهای بعد باشم.

زننده تک گل 3 امتیازی استقلال در مورد اینکه آبی ها در صدر جدول هستند اما فشارهای زیادی مانند بازیکنان سرباز و حکم گل گهر روی استقلال ایجاد می‌شود و آیا این فشارها روی روند استقلال خلل ایجاد می‌کند، گفت: به نظر من نه، کار خودمان و هرچه کادرفنی می خواهد را انجام می دهیم. خدا را شکر همه بازی ها را می بریم و این همه فشار و انتقاد از تیم ما جایز نیست.

دیدگاه‌ها