کد خبر : 1811269 | 29 بهمن 1400 ساعت 17:49 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

در روزهای تمجید از امباپه!

دفاع قاطع پوچتینو از مسی، او بهترین دوران‌هاست

در حالی که رسانه‌های فرانسوی به شدت از کیلیان امباپه تمجید می کنند و انتقادات از لئو مسی اوج گرفته، سرمربی آرژانتینی پی اس جی به دفاع از هموطنش پرداخت.

دفاع قاطع پوچتینو از مسی، او بهترین دوران‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، پی‌اس‌جی سه‌شنبه با درخشش کیلیان امباپه توانست بر رئال پیروز شده و گام اول برای رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را بردارد. 

در این بازی نیمی از نگاه‌ها به لئو مسی دوخته شده بود ولی فوق ستاره سابق بارسا بازهم نتوانست نمایشی خوب داشته باشد. او که در هفته‌های اخیر به‌شدت مورد انتقاد رسانه‌های فرانسوی قرار داشت، یک پنالتی را نیز برابر رئال از دست داد تا از سال 2018 در گلزنی به کهکشانی‌ها ناکام باشد. 

انتقادات از مسی بسیار زیادی است و حتی نشریه اکیپ به او نمره ضعیف 3 از 10 داد.

 

1692078

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی در نشست خبری بازی با نانت به حمایت قاطع از مسی در مقابل انتقادات پرداخت و هم به اسپانیایی و هم فرانسوی گفتمسی خود فوتبال است و همچنان بهترین بازیکن دنیاست.
اگر می خواهید فوتبال را برای کسی توضیح دهید، او لئو مسی است. از دست دادن یک پنالتی روی اعتماد به نفس لئو تأثیر نمی گذارد. این غیرممکن است. اگر کسی این را بگوید، این ورزش را نمی شناسد. همانطور که در کنفرانس قبلی گفتم، او بازی بسیار خوبی انجام داد. مسی در همه صحنه ها بود و به بازی تیم ریتم مناسبی می داد.»
 

1691718

 

پوچتینو ادامه دادمسی یک وزنه برای پی اس جی است. شاید ماه های ابتدایی برای او خوب پیش نرفت ولی نباید او را برای این چند ماه قضاوت کرد و این ایده ای از اساس غلط است. مسی احتمالا بهترین بازیکن همه دوران هاست.

 از دست دادن پنالتی در چنین دیدار مهمی برای خودش هم دردناک بود ولی این اتفاق می تواند برای هر فوتبالیستی رخ بدهد. خسته شدم از اینکه می گویند من جرات انتقاد از مسی را ندارم. در تیم بین ما ارتباط بسیار خوبی وجود دارد و تردید ندارم که مسی به ما در ادامه فصل بی اندازه کمک خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها