کد خبر : 1810638 | 25 بهمن 1400 ساعت 10:00 | 19.5K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره مغضوب بارسلونا منجی این تیم شده (عکس)

لوک دی یونگ، مهاجم هلندی بارسلونا در سال 2022 عملکردی فراتر از انتظار داشته است.

ستاره مغضوب بارسلونا منجی این تیم شده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوک دی یونگ در ماه های ابتدایی انتقال قرضی از سویا به بارسلونا رضایت هواداران این تیم را جلب نکرد و بسیاری او را خریدی اشتباه از سوی رونالد کومان می دانستند. اما لوک دی یونگ در سال 2022 عملکردی فراتر از انتظار داشته و در پنج مسابقه چهار بار موفق به گلزنی شده که اغلب گل های حساسی بوده اند. دیشب و در شرایطی که به نظر می رسید بارسلونا فاصله ای با شکست در مقابل اسپانیول ندارد، لوک دی یونگ در دقیقه 96 و با ضربه سر دروازه این تیم را باز کرده و اجازه نداد تیمش در دربی شکست بخورد. 


لوک دی یونگ در دیدار مقابل مایورکا توانست گل پیروزی بخش بارسلونا را به ثمر برساند. همچنین این مهاجم هلندی در اوایل نیمه دوم دروازه گرانادا را باز کرد که البته برتری در لحظات آخر از دست رفت. لوک دی یونگ در ال کلاسیکوی سوپرکاپ موفق به زدن گل تساوی شد، اما در نهایت این رئال مادرید بود که به پیروزی رسید. 


حالا این بازیکن در ثانیه های پایانی در دربی اسپانیول نیز دروازه این تیم را باز کرد تا بارسلونا را از یک شکست قطعی نجات داده و یک امتیاز به حساب تیم ژاوی واریز کند. هنوز آینده لوک دی یونگ در بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما در صورت ادامه این روند آنها برای انتقال دائمی این مهاجم باتجربه و هلندی از سویا اقدام خواهند کرد.
 

1691418

 

1691420

 

1691422

 

دیدگاه‌ها