کد خبر : 1810632 | 25 بهمن 1400 ساعت 09:33 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌لیخت و افشای‌مکالمه با ستاره‌آتالانتا بعد از سوپرگل

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، می گوید باورش نمی شده که روسلان مالینوفسکی بتواند از آن فاصله به این تیم گل بزند.

دی‌لیخت و افشای‌مکالمه با ستاره‌آتالانتا بعد از سوپرگل

به گزارش "ورزش سه"، به لطف گلی که دنیلو در لحظات پایانی دیدار برابر آتالانتا به ثمر رساند، یوونتوس از شکست در این دیدار حساس فرار کرد. یک امتیاز بسیار مهمی که باعث شد بیانکونری همچنان جایگاه خود در رتبه چهارم جدول را حفظ کند و آتالانتا با دو امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رده پنجم باقی بماند.

در دقیقه 76 روسلان مالینوفسکی، ستاره اوکراینی آتالانتا روی یک ضربه آزاد بی نظیر سوپر گل فوق العاده زیبایی را وارد دروازه یوونتوس کرد. بعد از بازی ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی بانوی پیر، مکالمه اش با ستاره گلزن آتالانتا را فاش کرد و گفت: "من تصور می کردم غیرممکن است که بتواند از آنجا گل بزند.
حتی بعد از بازی از مالینوفسکی پرسیدم چطور از فاصله 30 متری گل زدی؟!  هرگز فکر نمی‌کردم او بتواند از آنجا گل بزند."

 

1691408

 

در نیمه اول بازی ماتیاس دی لیخت دو بار دروازه تیمش را نجات داده که در یک مورد از آنها بازیکنان آتالانتا معتقد بودند او مرتکب خطای پنالتی شده است. دی‌لیخت در این باره گفت: " نه، من بسیار آرام و ریلکس بودم، زیرا احساس کردم توپ به دنده هایم برخورد کرد.  بعد از ضربه متوجه شدم که توپ به بازویم نخورد، بنابراین نگران نبودم. من کارم را انجام می دهم که دفاع از دروازه است. این مسابقه برای ما بسیار سخت و تماشای آن برای هواداران بسیار جذاب بود، زیرا هر دو تیم می خواستند برنده شوند و موقعیت های گلزنی زیادی وجود داشت. فکر می‌کنم هر دو تیم از اینکه امشب دو امتیاز از دست داده‌اند ناامید هستند، اما فوتبال همین است."

 

1691409

 

دی‌لیخت درباره شرایط جدول گفت:"صادقانه بگویم این بازی بسیار مهمی بود زیرا ما برای رتبه چهارمی با آتالانتا می‌ جنگیم. ما باید ببینیم که آنها بازی عقب افتاده‌شان را چه کار می کنند و پس از آن خواهیم دید که در چه موقعیتی قرار می‌گیریم."

دیدگاه‌ها