کد خبر : 1810363 | 23 بهمن 1400 ساعت 20:20 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

ژکو:

انتظار نداشتم بعد از آمدن مورینیو، رم را ترک کنم

ادین ژکو، ستاره بوسنیایی اینتر‌ می‌گوید انتظار نداشته در تابستان از رم جدا شود

انتظار نداشتم بعد از آمدن مورینیو، رم را ترک کنم

به گزارش "ورزش سه"، ادین ژکو، مهاجم 35 ساله بوسنیایی، در این فصل در ترکیب ثابت سیمونه اینزاگی حضور داشته و 31 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. در این مدت او 13 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده و ارزش خود را به‌خوبی در ترکیب اینتر به اثبات رسانده است.

ژکو در گفت‌وگو با دیلی میل ابتدا در مورد جدایی از رم و انتقال به اینتر در تابستان گذشته صحبت کرد. او گفت: "تابستان گذشته اولین باری بود که با خودم فکر کردم هیچ جا نمی‌روم. سال قبل شایعاتی در مورد رفتنم به یوونتوس وجود داشت. از طرفی تابستان گذشته و بعد از آمدن ژوزه مورینیو انتظار نداشتم رم را ترک کنم. وقتی به رم آمدم با او صحبت کردم و مورینیو هم می دانست که یک سال از قراردادم باقی مانده است.

 

 

1690911

 

 

این باعث افتخار بود که چنین سرمربی بزرگی به باشگاه آمده بود. من گفتم این جا هستم و تمام توانم را برای تو و باشگاه به کار خواهم گرفت. اما با توجه به این‌که آخرین سال قرارداد من است، اگر چیز جدیدی پیش بیاید، می‌توانیم آن را در نظر بگیریم؟ در عرض چند روز، تامی آبراهام از چلسی آمد و اینتر هم برای جذب من اقدام کرد."

 

شرایط حضور در اینتر: "کونته در دو سال گذشته در اینجا کار بزرگی انجام داد. هیچ‌کس انتظار نداشت اینتر در جایی که ما هستیم باشد، اما من از آمدن به اینجا نمی‌ترسیدم. ‌ویژگی‌هایم را می دانم و بازیکنان بزرگ زیادی در اینجا حضور دارند. ‌فقط به دنبال این هدف رفتم و حالا عملکردمان عالی است.

امیدوارم بتوانیم این راه را ادامه دهیم.  ما بعد از 10 سال قهرمان سوپرجام شدیم. ‌برای اولین بار در 10 سال گذشته به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتیم. ‌هنوز در لیگ اول هستیم و می‌خواهیم در آنجا بمانیم. ما باید همین‌طور ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها