کد خبر : 1810000 | 21 بهمن 1400 ساعت 13:20 | 22.9K بازدید | 13 دیدگاه

دلایل دستور جلسه هیئت رئیسه؛‌ سراجی:

فیفا نمی‌تواند به برکناری رئیس واکنش نشان دهد

مهرداد سراجی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص دلایل تصمیم برای عزل عزیزی خادم توضیح داد.

فیفا نمی‌تواند به برکناری رئیس واکنش نشان دهد

به گزارش "ورزش یه"، مهرداد سراجی در گفت‌وگو با خبرورزشی شبکه سه در این خصوص گفت: به استناد این بند(ماده ۳۷) روز گذشته بیش از یک‌سوم اعضای هیئت رئیسه نامه‌ای به آقای رئیس دادند و تصمیم به اقدام در خصوص عزل رئیس فدراسیون فوتبال گرفته شد.

 

سراجی در مورد تکذیب سایت فدراسیون توسط شریفی گفت: ایشان احتمالا نامه را مطالعه نکرده، آن نامه دستور جلسه دارد و صراحت قانون است و اعضای هیئت رئیسه باید مفاد صورت‌جلسه را به رئیس اعلام کنند. در این مورد عزل رئیس مورد نظر اعضای هیئت رئیسه است. اعضای هیئت رئیسه به اجماع رسیده‌اند و فکر می‌کنم بیش از 6 امضا در این جلسه داشته باشیم.

 

او در مورد دلایل این تصمیم گفت: او در مورد صورت‌های مالی اظهار نظر نکرده، اظهارنامه در زمان مقرر ارائه نشده و این‌ها باعث شده شفافیت مالی در فدراسیون حاکم نباشد. برخی از سرمربی‌های ما در فوتبال و فوتسال قرارداد ندارند و علت این است که تصمیمات شخصی گرفته شده! در پرونده VAR متوجه نشدیم این شرکت مجهول الهویه به چه صورت وارد کشور شد و چطور خارج شد و هم‌چنین چه مبلغی به آنها پرداخت شد. مهم‌ترین دلیل می‌تواند حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات آسیایی باشد.

 

او در پایان بیان کرد: افرادی در فدراسیون فوتبال تصمیم گیری می‌کنند و جدیدا ایمیل و بیانیه صادر می‌کنند؛ این افراد فاقد جایگاه قانونی هستند. فیفا نمی‌تواند به برکناری رئیس فدراسیون واکنش نشان دهد و این بر اساس چارچوب اساسنامه فدراسیون بوده و فیفا هم اساسنامه را تایید کرده است. خیلی چیز عجیبی هم نیست.

دیدگاه‌ها