کد خبر : 1809848 | 20 بهمن 1400 ساعت 12:49 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام سانچس از مورینیو: او دلخوشی‌ام را گرفت!

الکسیس سانچس، ستاره اینتر، که از همکاری با ژوزه مورینیو در منچستریونایتد راضی نبود توانست انتقامش را از این مربی بگیرد.

انتقام سانچس از مورینیو: او دلخوشی‌ام را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته موفق شد در ورزشگاه سن سیرو و با نتیجه 0-2 برابر رم به پیروزی رسیده و به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا صعود کند.

ادین ژکو گل اول این بازی را در دقایق ابتدایی وارد دروازه رم کرد و الکسیس سانچس موفق شد گل دوم را با شوتی تماشایی از فاصله دور به ثمر برساند.

سانچس پیش از این سابقه همکاری با مورینیو در منچستریونایتد را داشته اما دوران حضور او در این تیم چندان درخشان نبود و به نظر می‌رسید که این بازیکن از همکاری با مربی پرتغالی چندان راضی نیست.

این در حالی بود که مورینیو در ژانویه 2018 تمام تلاشش را کرد تا این بازیکن اهل شیلی را جذب کند و اجازه انتقال او به منچسترسیتی را ندهد اما او در نهایت سه گل در 32 بازی به ثمر رساند

 

 

1690141

 

سانچس سه سال قبل در مصاحبه با بی بی سی درباره رابطه‌اش با مورینیو گفت:« او یکی از بهترین مربیان دنیا از نظر مربیگری، بررسی ویدیوها و نحوه مواجهه با مسائل است. اما این احساس در تیم وجود دارد که ممکن است شما به صورت ناگهانی کنار گذاشته شوید. من گاهی بازی نمی‌کردم، پس از آن بازی می‌کردم و این باعث می‌شد اعتماد به نفسم را از دست بدهم.»

این بازیکن درباره جو یونایتد در آن روزها اظهار داشت:« چنین شرایطی باعث شده بود جوی در تیم ایجاد شود که چندان سالم نبود. گاهی من خوب بازی می‌کردم و گل می‌زدم و او من را بیرون می‌کشید. من می‌گفتم که عاشق فوتبال هستم. از پنج سالگی فوتبال بازی کردم و وقتی توپ از من گرفته می‌شود، انگار تمام لذت‌ها از من گرفته شده‌اند.»

حالا به نظر می‌رسید که گلزنی سانچس برابر رم و کمک به صعود اینتر به مرحله بعدی جام حذفی ایتالیا به نوعی انتقام او از مورینیو برای گرفتن لذت فوتبال از این بازیکن بوده است.

 

دیدگاه‌ها