کد خبر : 1809305 | 18 بهمن 1400 ساعت 13:44 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش مهاجم یوونتوس به ورود ولاهوویچ؛ خوشحالم

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس از حفظ جایگاه خود در ترکیب یوونتوس اطمینان دارد.

واکنش مهاجم یوونتوس به ورود ولاهوویچ؛ خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا در ماه ژانویه علاقه زیادی به جدایی از یوونتوس و انتقال به بارسلونا داشت، اما مکس آلگری چنین اجازه‌ای نداد و حالا با حضور دوسان ولاهوویچ در تورین، موقعیت او حداقل در پست مهاجم نوک به خطر افتاده است. اما آلوارو موراتا بعد از برتری یوونتوس مقابل ورونا از شرایط فعلی ابراز رضایت کرده و مدعی شد کادر فنی بیانکونری خواهان ماندن او در رختکن بوده است.

 

آلوارو موراتا گفت: "آنچه اتفاق افتاد مربوط به گذشته بود و حالا من اینجا هستم. باشگاه و سرمربی گفتند که به من ایمان دارند و این برایم بسیار مهم بود. وقتی مقابل ورونا تعویض شدم، هواداران مرا تشویق کردند و این برای من خیلی معنی داشت. همه در هر حرفه‌ای می‌خواهند حس مهم بودن و مورد خواسته واقع شدن را داشته باشند و من در حال حاضر این احساس را دارم.

 

1689522

 

تغییر پست با توجه به جذب دوسان ولاهوویچ؟ این چیزها در زندگی رخ می‌دهد. من تقریبا 30 سال سن دارم، ما با یکی از بهترین مهاجمان میانی جهان قرارداد بسته‌ایم و ولاهوویچ بسیار جوان بوده و سال‌های زیادی برای رشد و پیشرفت پیش رویش باقی مانده است. خوشحالم، زیرا ما در کنار پائولو دیبالا مثلث خوبی تشکیل داده و باید تلاش کنیم تا بتوانیم حتی بهتر از این هم باشیم.

 

خوشحالم که بازی کرده و نقش آفرینی می‌کنم، اما هم‌چنین می‌دانم که یوونتوس تیم فوق‌العاده‌ای است، پس در صورت نیاز روی نیمکت خواهم نشست. وقتی برنده می‌شویم باید خوشحال باشیم و حالا چنین حسی دارم."

دیدگاه‌ها