کد خبر : 1809095 | 17 بهمن 1400 ساعت 16:23 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

پس از برتری بایرن بر لایپزیش؛

تاریخ‌سازی نویر با گذر از رکورد اولی کان

سنگربان بایرن مونیخ با پیروزی که تیمش برابر لایپزیش به‌دست آورد، یک رکورد جدید را در تاریخ رقابت‌های بوندس‌لیگا به نام خود به ثبت رساند.

تاریخ‌سازی نویر با گذر از رکورد اولی کان

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش در چارچوب هفته بیست‌ویکم بوندس‌لیگا، در ورزشگاه آلیانز مونیخ به مصاف هم رفتند که بایرن با نتیجه 3-2 پیروز شد.

در این مسابقه ابتدا توماس مولر در دقیقه 13 دروازه لایپزیش را باز کرد، اما آندره سیلوا گل تساوی میهمان را در دقیقه 27 به ثمر رساند. بایرن در دقیقه 36 توسط مولر به گل رسید که این گل پس از بازبینی صحنه توسط VAR رد شد. باواریایی‌ها با وجود این، در دقیقه 44 به‌وسیله روبرت لواندوفسکی به گل رسیدند و پیروز به رختکن رفتند.

 

 

1689160

 

 

در نیمه دوم کریستوفر انکونکو با گلزنی در دقیقه 53 مجدداً بازی را به تساوی کشاند، اما پنج دقیقه بعد جوسکو گواردیول مدافع لایپزیش به اشتباه دروازه خودی را گشود تا باواریایی‌ها پیروز این بازی باشند.

شاگردان یولیان ناگلسمان با کسب سومین برد متوالی خود، با 52 امتیاز در صدر جدول بوندس‌لیگا باقی ماندند و اختلاف خود را با دورتموندِ رده دومی به 9 امتیاز افزایش دادند.

مانوئل نویر با پیروزی که بایرن به‌دست آورد توانست یک رکورد جدید را در تاریخ رقابت‌های بوندس‌لیگا به نام خود به ثبت رساند.

 

 

1689161

 

 

‌نویر شمار پیروزی‌های خود را در بوندس‌لیگا به عدد 310 رساند تا در میان دروازه‌بان‌های تمام ادوار بوندس‌لیگا بیشترین پیروزی را به خود اختصاص دهد.

پیش از این رکورددار کسب پیروزی در بین دروازه‌بان‌های بوندس‌لیگا به اولیور کان تعلق داشت. او توانست در 557 بازی 309 پیروزی را به ثبت رساند این درحالی است که نویر با 458 بازی به رکورد 310 پیروزی رسید تا یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت رساند.

 

دیدگاه‌ها