کد خبر : 1806153 | 03 بهمن 1400 ساعت 12:17 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

الوکره، تیمی که با ابراهیمی شگفتی‌ساز شد

تیم فوتبال الوکره قطر که امید ابراهیمی را در ترکیب خود دارد، امسال نتایج بسیار خوبی در لیگ ستارگان قطر کسب کرده است.

الوکره، تیمی که با ابراهیمی شگفتی‌ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، اندک هواداران الوکره که در استادیوم حمد الکبیر حضور داشتند، باورشان نمی شد که تیمشان بتواند در پایان بازی با الدحیل یکی از مدعیان قهرمانی با 4 گل به پیروزی برسد. اما این اتفاق روز گذشته رخ داد و در میان شگفتی همگان، الوکره به روند بسیار خوب خودش ادامه داد.

 

شکست برابر العربی و یک تساوی مقابل الریان، شروع بدی برای تین تین مارکز سرمربی اسپانیایی الوکره بود. تیمی که امیدوار بود با سرمایه گذاری در تابستان و جذب چند ستاره از جمله امید ابراهیمی، گلسون دالا، خالد منیر و... رتبه بهتری نسبت به فصل گذشته را کسب کند.

 

1685002

 

پیروزی برابر الخور در هفته سوم نیز گره گشای مشکلات الوکره نبود چرا که آنها در لیگ برابر الاهلی انتهای جدولی به تساوی رسیدند و همچنین در دیدار برابر الشمال از رقابت‌های جام ستارگان تن به شکست دادند تا اوضاع برای این تیم کمی وخیم به نظر برسد.

 

پیروزی 4 بر 3 مقابل الریان در جام ستارگان با گل دقیقه 92 محمد بن یطو نقطه عطفی در روند حرکتی الوکره بود. آنها در 4 بازی بعدی خود در لیگ ستارگان 10 امتیاز کسب کردند که یکی از نتایج جالب توجه این تیم، پیروزی 4 بر یک برابر الدحیل مدعی بود. ضمن آنکه آنها الغرافه و استراماچونی را نیز با یک گل شکست دادند.

 

1685004

 

با این نتایج خوب و قابل قبول بود که الوکره توانست جایی در میان مدعیان کسب سهمیه آسیایی برای خود دست و پا کند. پیروزی عجیب 7 بر 3 برابر الاهلی در جام ستارگان، از دیگر نتایج قابل توجه الوکره بود. آنها در لیگ ستارگان نیز العربی را از پیش رو برداشتند و پس از پشت سر گذاشتن چند بازی، شب گذشته به مصاف الدحیل رفتند.

 

دیداری که تا دقیقه 52 با تساوی بدون گل در جریان بود، با طوفان 5 دقیقه‌ای الوکره از این‌رو به آن‌رو شد. محمد عیاش، گلسون دالا و خالد منیر در دقایق 52، 55 و 57 سه بار دروازه صلاح زکریا را باز کردند تا هم تیمی‌های امید ابراهیمی یک شگفتی بزرگ را در استادیوم حمد الکبیر رقم بزنند. محمد بن یطو نیز در دقایق پایانی گل چهارم را وارد دروازه الدحیل بحران زده کرد و الوکره را به یک پیروزی شیرین رساند.

 

1685005

 

تیم شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌های لیگ قطر، در دو بازی رفت و برگشت 8 بار دروازه الدحیل را باز کرد. آنها توانستند با کسب 3 امتیاز شیرین روز گذشته، جایگاه خود در رتبه سوم را مستحکم‌تر کنند. حالا الوکره با یک بازی کمتر نسبت به الدحیل، در فاصله 5 امتیازی این تیم است و می‌تواند با پیروزی در بازی معوقه خود، فاصله‌اش را با رتبه دوم کمتر کند.

 

1685003

دیدگاه‌ها