کد خبر : 1806149 | 03 بهمن 1400 ساعت 12:10 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

مذاکره رئیس فدراسیون با مدیرعامل شرکت مس کرمان؛

دومین دروازه‌بان زنان فوتبال ایران هم استخدام شد

با همراهی و پیگیری فدراسیون فوتبال، مشکل استخدام دروازه‌بان جوان و خوش‌آتیه فوتبال زنان ایران برطرف شد.

دومین دروازه‌بان زنان فوتبال ایران هم استخدام شد

به گزارش "ورزش سه" عارفه سیدکاظمی که در جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا همراه تیم شهرداری سیرجان بود و نمایش تحسین‌برانگیزی را از خود درون دروازه نماینده فوتبال ایران به‌جای گذاشت؛ در بازگشت از بازی‌های آسیایی توانست مجدداً نظر مریم ایراندوست را به خود جلب کند و به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

 

بعد از ارزیابی سطح آمادگی این بازیکن، سرانجام ایراندوست تصمیم نهایی خود را گرفت و سیدکاظمی را در جمع مسافران به هند برای حضور در جام ملت‌ها قرار داد تا او در کنار زهره کودایی و مریم یکتایی سه دروازه‌بان ایران باشند.

 

این بازیکن پیش از سفر به هند، از مشکل استخدام خود در شرکت صنایع ملی مس با فدراسیون فوتبال صحبت کرده بود و حالا پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شده تا مشکل استخدام این بازیکن برطرف شود.

 

در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال زنان، با مذاکرات انجام شده میان شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس ایران مشکل استخدامی عارفه سیدکاظمی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان برطرف شد تا این دروازه‌بان 24 ساله بعد از بازگشت از جام ملت‌ها، به لحاظ مسائل استخدامی مشکلی را نداشته باشد.

دیدگاه‌ها