کد خبر : 1806108 | 03 بهمن 1400 ساعت 09:41 | 5.9K بازدید | 3 دیدگاه

قطر در انتظار بازگشت بلماضی به الدحیل

تیم فوتبال الدحیل روز گذشته در دیداری عجیب با 4 گل بازی را به الوکره باخت تا سرمربی این تیم در آستانه اخراج قرار بگیرد.

قطر در انتظار بازگشت بلماضی به الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در الدحیل  آن‌گونه که لوئیس کاسترو انتظار داشت، خوب پیش نمی‌رود. این تیم روز گذشته در دیداری عجیب و در استادیوم حمد الکبیر با نتیجه دور از انتظار 4 بر صفر مغلوب الوکره شد تا به‌طور کلی شانس کسب عنوان قهرمانی را از دست بدهد.

 

الدحیل فصل را خوب آغاز کرده بود و هواداران این تیم امیدوار بودند که بتوانند پس از یک فصل ناکامی و واگذاری قهرمانی به السد، دوباره این عنوان را تصاحب کرده و قهرمانی فصل 2019 – 2020 را تکرار کنند، اکنون و با توجه به اختلاف ایجاد شده، باید قید تصاحب جام را بزنند.

 

1684941

 

قرمزپوشان الدحیل روز گذشته و پس از اینکه 52 دقیقه از بازی را بدون گل سپری کرده بودند، ظرف 5 دقیقه به‌طور کامل تمرکز خود را از دست دادند تا با دریافت 3 گل، شیرازه این تیم از هم پاشیده شود. محمد عیاش، گلسون دالا و خالد منیر در دقایق 52، 55 و 57 سه بار دروازه صلاح زکریا را باز کردند تا هم تیمی های امید ابراهیمی یک شگفتی بزرگ را در استادیوم حمد الکبیر رقم بزنند.

 

1684943

 

محمد بن یطو در دقایق پایانی نیز شیرینی برد الوکره را پر رنگ تر کرد تا الدحیل با کسب 12 امتیاز در 8 بازی گذشته و ایجاد اختلاف 4 امتیازی با السد آن هم با 3 بازی بیشتر، عملا هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی این فصل نداشته باشد و لوئیس کاسترو سرمربی این تیم نیز در آستانه اخراج قرار بگیرد.

 

گفته می شود که مدیران الدحیل در پی برگرداندن جمال بلماضی به این تیم هستند. او که در جام ملت های آفریقا به همراه الجزایر نتایج عجیب و ناامید کننده ای کسب کرد و با ایستادن در قعر گروه، از صعود به دور بعدی بازماند، ممکن است به قطر بازگردد و یک بار دیگر هدایت الدحیل را در دست بگیرد.

 

1684940

 

بلماضی با الدحیل 2 بار عنوان قهرمانی لیگ ستارگان و یک قهرمانی امیر کاپ قطر را به دست آورد و اکنون شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره او به فوتبال قطر به گوش می رسد. باید دید مدیران الدحیل در روزهای آینده چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها