کد خبر : 1806103 | 03 بهمن 1400 ساعت 09:29 | 29.7K بازدید | 5 دیدگاه

چهارده دقیقه برای گلزنی و اخراج بازیکن حریف

شب تاریخی محمد محبی در لیگ پرتغال(عکس)

وینگر ایرانی سانتاکلارا با بازی 16 دقیقه ای خود ثابت کرد همانند دوران حضور در سپاهان می تواند بازیکن تاثیر گذاری باشد.

شب تاریخی محمد محبی در لیگ پرتغال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او که در دقیقه 76 بازی وارد میدان شده بود 6 دقیقه بعد از ورود، روی یک ضد حمله در حال فرار از جناح راست بود که کاپیتان تیم حریف بالاجبار روی او خطا کرد که مانع از شکل گیری ضد حمله شود. به همین خاطر داور به او کارت زرد دوم را نشان داد و از زمین اخراجش کرد. این تصمیم داور موجب شد تیم سانتاکلارا که بازی را یک بر صفر پیش افتاده بود؛ در خانه حریف نفس راحتی بکشد به این خاطر که در دقایق پایانی تیم میزبان برای به تساوی کشاندن بازی تلاش می‌کرد. 

 

و اما 3 دقیقه بعد گل محمد محبی تمام امیدهای تیم مورینسی برای به تساوی کشاندن نتیجه بازی از بین برد. او در یک شرایط سخت و در حالی‌که دروازه‌بان و مدافع حریف برای زدن توپ تلاش می‌کردند با زیرکی تمام، زودتر به توپ ضربه زد و اولین گل فصل خود را برای سانتاکلارا به ثمر رساند و این تیم یک پیروزی شیرین و دلچسب را در خانه حریف جشن گرفت تا در پایان هفته نوزدهم شمار امتیازات خود را به عدد 20 برساند و به رده دهم جدول صعود کند. 

 

1684936

در این صحنه کاپیتان تیم مورینسی به دلیل خطا روی محمد محبی کارت زرد دوم را دریافت و از زمین بازی اخراج می شود.

 

1684935

محمد محبی در حالی‌که دروازه‌بان و مدافع تیم مورینسی برای زدن توپ تلاش می‌کردند زودتر به توپ رسید و از بین این دو بازیکن به توپ ضربه زد و اولین گل خود را در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند.

 

محمد محبی پیش از این هم با نمایش خوب خود در بازی با پورتو که با نتیجه 3-1 به سود سانتاکلارا پایان یافت به ترکیب ثابت این تیم نزدیک شد اما مصدومیت از ناحیه کمر موجب شد تا او هفته‌های زیادی را برای بازی در ترکیب این تیم پرتغالی از دست بدهد اما با نمایشی که در بازی با مورینسی داشت نشان داد آمادگی کامل خود را به‌دست آورده و می‌تواند ارائه‌گر بازی‌های تاثیر‌گذاری برای سانتاکلارا در ادامه مسابقات لیگ برتر پرتغال باشد. 

 

نکته جالب بعد از گلزنی محمد محبی خوشحالی بازیکنان روی نیمکت و حتی اعضای کادر فنی بود به‌طوری‌که همه از جای خود بلند شدند تا شادی برد را با این بازیکن ایرانی تقسیم کنند که این بدون‌شک به‌خاطر سختی‌هایی بود که محمد محبی برای رسیدن به این نقطه پشت سر گذاشته بود. او در هفته‌های ابتدایی حضور در اردوی تیم سانتاکلارا تلاش زیادی کرد که به یکی از مهره‌های اثر گذار تیم تبدیل شود و روزی‌ که به این نقطه رسید مصدومیت از ناحیه کمر دوباره او را به نقطه صفر برد اما در مصاف با مورینسی دوباره نشان داد می‌تواند یک بازیکن تاثیر گذار در ترکیب تیم پرتغالی باشد. 

 

1684934

تبریک اعضای کادر فنی تیم مورینسی به محمد محبی به‌خاطر زدن اولین گل در لیگ برتر پرتغال و تقسیم شادی گل با هم تیمی‌ها.

 

با نمایش 14 دقیقه‌ای که محمد محبی در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال داشت بدون‌شک در هفته‌های آتی شرایط بهتری برای بازی در ترکیب تیم سانتاکلارا پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها