کد خبر : 1803361 | 19 دی 1400 ساعت 21:22 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی لحظه آخری یاران علیپور مقابل پورتیموننزه

مهاجم ایرانی ماریتیمو در جریان برتری تیمش مقابل پورتیموننزه ۶۱ دقیقه بازی کرد.

پیروزی لحظه آخری یاران علیپور مقابل پورتیموننزه

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته هفدهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر پرتغال، تیم پورتیموننزه که مثل دیگر مسابقات لیگ سید پیام نیازمند را در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹ امشب در استادیوم مونیسیپال د پورتیمائو در شرایطی مقابل ماریتیمو قرار گرفت که این تیم از علی علیپور در خط حمله‌اش بهره می‌برد.

یاران نیازمند در دقیقه ۳۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که شوت کارلینهوس به بیرون رفت و یک دقیقه بعد هم با وجود اینکه این بازیکن جبران کرد و موفق به گلزنی شد، اما بازبینی ویدیویی صحنه گل پورتیموننزه برابر ماریتیمو را مردود اعلام نمود.

نیمه اول جنجالی این مسابقه که لحظات تلف شده زیادی داشت، همراه با گل بود و یاران علیپور در دقیقه ۷+۴۵ توانستند دروازه پورتیموتنزه را باز کنند و با برتری به رختکن بروند.

علی علیپور در دقیقه ۶۱ از ترکیب ماریتیمو خارج شد که هفت دقیقه پس از این اتفاق پورتیموننزه توسط فابریسیو گل تساوی را به ثمر رساند، اما این نتیجه در دقیقه اول وقت‌های اضافه دوباره تغییر کرد و ماریتیمو توانست گل دوم را هم بزند.

یاران علیپور با کسب پیروزی ۲ بر یک خانگی در بازی امشب ۲۰ امتیازی شدند و به رتبه نُهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کردند و پورتیموننزه هم با ۲۴ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

 

دیدگاه‌ها