کد خبر : 1802031 | 13 دی 1400 ساعت 14:12 | 27.9K بازدید | 1 دیدگاه

بهبودی در 43 سالگی چالش عجیبی را تجربه کرد

غیرممکن؛ پاس دادن با انگشت شکسته! (عکس)

در اتفاقی نادر پاسور باتجربه شهرداری ارومیه با انگشتی گچ گرفته، 5 ست برای تیمش در لیگ برتر بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بهبودی، پاسور باتجربه این فصل شهرداری ارومیه که فصل گذشته با 42 سال سن توانست یکی از ارکان قهرمانی فولاد سیرجان باشد، در این فصل نیز یکی از مهره های کلیدی شهرداری ارومیه به حساب می آید.


از آنجایی که فرهاد سال افزون، دیگر پاسور سرشناس شهرداری ارومیه در نیم فصل این تیم را ترک کرد و راهی هورسان رامسر شد، به نظر می رسد وظیفه بهبودی سنگین تر هم شده است. از بدشانسی ارومیه ای ها پاسور باتجربه این تیم چند روز قبل در تمرینات با شکستگی انگشت مواجه شد. با توجه به اهمیت بازی با راهیاب ملل مریوان، پزشک شهرداری ارومیه دست بهبودی را گچ گرفت و مجوز حضور او در زمین را صادر کرد.


همین اتفاق باعث شد تا علیرضا بهبودی دیروز در یک بازی حساس و سنگین که 5 ست به طول انجامید و در نهایت با شکست شهرداری ارومیه هم همراه بود، با دستی گچ گرفته در نقش پاسور ظاهر شود.

 

1679428


پاسور باتجربه شهرداری ارومیه درباره مصدومیتش به "ورزش سه" گفت: چند روز قبل در تمرینات و زمان دفاع انگشت ترک برداشت. با بودن دکتر افروزی خیال همه بازیکنان راحت است. عکس انگشتم را دید و دستم را گچ گرفت. در نهایت تشخیص این بود که می توانم بازی کنم. دو، سه جلسه تمرین کردم و دیروز هم در هر 5 ست به میدان رفتم. باید بازی را هم می بردیم که متاسفانه به خودمان باختیم چون در سه ست اول ما خیلی بهتر بودیم.


وی درباره اینکه چگونه با انگشت گچ گرفته بازی کرد، عنوان کرد: در طول بازی همین موضوع باعث شد تا چند بار داور خطای پنجه از من بگیرد چون مچم انعطاف نداشت. در پنجه زدن زیاد ترسی نداشتم و ترسم در دفاع بود. چند بار هم توپ به انگشتم برخورد کرد، اما خدا را شکر مشکل خاصی پیش نیامد و درد نداشتم.

 

1679429

 


بهبودی در ادامه گفت: وقتی بحث شکستگی می شود، همه فکر می کنند اتفاق عجیبی رخ داده. البته که اگر انگشت من هم بیشتر شکستگی داشت، باید جراحی می شد، اما ما به کار دکتر افروزی اطمینان کامل داریم.

دیدگاه‌ها