کد خبر : 1801183 | 08 دی 1400 ساعت 20:13 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

اولین و ان‌شاالله آخرین باخت ما باشد؛

خطیبی: در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم

سرمربی آلومینیوم امیدوار است تیمش در بازی آینده مقابل استقلال دوباره به روند خوب گذشته برگردد.

خطیبی: در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت گفت: به تیم صنعت نفت بخاطر برد و سه امتیاز تبریک می‌گویم. در ۱۵ دقیقه اول شروع خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم به گل برسیم و بعد از آن تیم صنعت نفت بود که بازی را در دست گرفت و حتی موقعیت هم داشت.

 

او ادامه داد: شرایط طوری شد که ما گل اول را دریافت کردیم و خواستیم گل را جبران کنیم که با تغییر سیستم و تاکتیک توانستیم این کار را انجام بدهیم. ما برای برد آمده بودیم، اما امروز نسبت به بازی‌های قبل ناهماهنگ و بی‌نظم بازی کردیم. 

 

خطیبی با اشاره به عدم اعلام خطا و رعایت نکردن بازی جوانمردانه قبل از گل دوم صنعت نفت ابراز کرد: به صنعت نفت دوباره تبریک می‌گویم ولی با احترامی که برای تیم صنعت نفت قائلم، اما وقتی گل دوم را زدند، کنار من یک مجسمه آقای دهداری بود که به آن نگاه کردم چون باید احترام مجسمه‌ای که گذاشته‌اند، حفظ می‌کردند. فکر می‌کنم در گل دوم حتی خود بازیکنان صنعت گفتند توپ را بیرون بزنید و بچه‌های ما ایستادند، اما همان توپ را دادند و شرایط طوری شد که ما گل را دریافت کردیم. کار درستی نبود ولی در فوتبال چنین مسائلی وجود دارد. شرایط خودمان و بی‌نظمی که امروز داشتیم، باعث شد که نتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم‌. این برد مبارک بازیکنان خوب صنعت نفت باشد. 

 

سرمربی آلومینیوم با تمجید از تیم داوری این بازی ابراز کرد: با اینکه باختیم، اما از تیم داوری تشکر می‌کنم و به آنها تبریک و خسته نباشید می‌گویم که یک داوری خوب و عالی داشتند. ما در هفته‌های قبل چندین صحنه ضرر کردیم و اعتراضی نکردیم ولی این بازی با اینکه باختیم، به تیم داوری برای قضاوت خوبشان تبریک می‌گویم. این بازی تمام شد و اولین باخت ما بود و ان‌شاالله آخرین باختمان هم باشد و بتوانیم در بازی‌های بعد جبران کنیم.

 

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: در فوتبال برد و باخت هست و مقصر اصلی این باخت هم خود من بودم، وگرنه همه بازیکنان تلاششان را کردند، اما مقصر اصلی من بودم و ان‌شاالله بتوانیم در بازی‌های بعد جبران کنیم.

 

خطیبی در واکنش به اینکه در بازی‌های قبل دو گل دریافت کردند اما در این بازی سه گل، عنوان کرد: نظم دفاعی ما مشکلی نداشت و به نظرم کلا نظم تیمی ما خوب نبود‌. قبل از بازی که با بچه‌ها حرف بزنم، احساس کردم بچه‌ها با غرور وارد زمین می‌شوند و فکر می‌کردند از اول بازی را بردند. همه تیم‌ها شکست می‌خورند، اما بهترین موقع بود که این شکست باعث شود غروری که بچه‌های ما داشتند در بقیه بازی ها نداشته باشند‌. بی‌نظمی در خط دفاعی نبود و کل شکل تیمی ما بی‌نظمی داشت و مقصر آن هم من بودم. باید به آمادگی ذهنی بازیکنان و شکل دفاعی بیشتر توجه می‌کردیم. ان‌شاالله بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

دیدگاه‌ها