کد خبر : 1799943 | 02 دی 1400 ساعت 17:45 | 10.7K بازدید | 3 دیدگاه

پائولو مالدینی:

میلان فرصت برای نفس کشیدن هم ندارد

پائولو مالدینی می‌گوید که برنامه فوق‌العاده شلوغ، دلیلی است که میلان در حال حاضر از بحران مصدومیت رنج می برد.

میلان فرصت برای نفس کشیدن هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته از هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ فوتبال باشگاه‌ های ایتالیا، 2 دیدار همزمان برگزار شد و در یکی از این دیدارها میلان در زمین امپولی‌ به برتری 2-4 دست یافت.

 

 

1647473

 

 

پائولو مالدینی مدیر ورزشی روسونری می گوید که برنامه فوق العاده شلوغ، دلیلی است که میلان در حال حاضر از بحران مصدومیت رنج می برد. میلان در حال حاضر 6 بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست داده است. سیمون کیائر، داویده کالابریا، آنته ربیچ، رافائل لئائو، پیترو پلگری و زلاتان ابراهیموویچ همگی از میادین دور هستند.

یکی از دلایلی که میلان فصل گذشته در چالش قهرمانی با اینتر شکست خورد، مصدومیت‌ها بود و استفانو پیولی سرمربی این تیم امیدوار است که در این رقابت‌ها از سرنوشت مشابهی جلوگیری کند.

 

 

1583336

 

 

پائولو مالدینی با انتقاد از برنامه فشرده بازی های تیمش گفت:« برنامه بازی ها در این فصل خیلی فشرده است و تقریبا هر 3 روز یک بار بازی داریم و همین دلیلی شده است که خیلی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت از دست بدهیم. فرصتی برای نفس کشیدن نداریم و تنها بازی پشت بازی قرار دارد.»

 

هم اکنون، اینتر مدافع عنوان قهرمانی با 46 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ فوتبال باشگاه‌ های ایتالیا قرار دارد. با این حال میلان توانست به رده دوم جدول راه یابد و جای ناپولی را بگیرد.

میلان در دیدار بعدی خود باید برابر رم قرار گیرد. این دیدار بعد از دو هفته استراحت نیم فصل برگزار می شود.

دیدگاه‌ها