کد خبر : 1799371 | 29 آذر 1400 ساعت 14:30 | 22.9K بازدید | 15 دیدگاه

خاوی بالبوآ:

آقای ژاوی، الچه را 3-2 بردی، جشن هم می‌گیری؟

بازیکن سابق رئال و کارشناس ال چیرینگیتو معتقد است ژاوی و بارسلونا نباید به خاطر پیروزی دیرهنگام بر الچه از خود بی خود شوند.

آقای ژاوی، الچه را 3-2 بردی، جشن هم می‌گیری؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دو روز پیش در نوکمپ به مصاف الچه، تیم قعر جدولی رفت و توانست 3-2 به پیروزی برسد تا ژاوی نفس راحتی بکشد. پس از چند بازی ناکامی بارسا بالاخره توانست در لالیگا به پیروزی برسد و البته چیزی نمانده بود در خانه به یک تساوی تلخ برسد اما نیکو گونزالس در دقیقه 85 روی پاس گاوی توانست گل برتری را بزند.

بارسا نیمه اول را با دو گل برنده به رختکن رفت ولی الچه در نیمه دوم و طی 100 ثانیه هر دو گل را جبران کرد. در نهایت نیکو بود که به داد ژاوی رسید.

 

 

1675752

 

 

سرمربی بارسا در نشست خبری پس از پایان بازی بسیار خوشحال بود و ادعا کرد که نسل جدید بارسا حتی از نسل یک دهه پیش که همه جام ها را بردند نیز بهتر است و این تیم می تواند برای قهرمانی رقابت کند. ادعایی که واکنش های منفی حتی در میان هواداران بارسا را نیز به دنبال داشت.

 

 

1675751

 

 

خاوی بالبوآ در واکنش به خوشحالی بی حد و حصر ژاوی گفت:« ژاوی در کنفرانس خبری پس از بازی حرف هایی زد که در آن غروری کاذب و بیش از اندازه دیده می شد و این عاقبت خوبی نخواهد داشت چرا که شما نمی توانید و نباید پس از برتری 3-2 خانگی بر الچه و با گل دقیقه 85 سینه سپر کنید.

هر سه گل بارسا را بازیکنان جوانش زدند و حتی پس از گل تساوی الچه احتمال شکست خوردن بارسا نیز وجود داشت. اینجا دیگر نباید از بازی عالی تیم حرف زد. ژاوی خودش هم می داند که با این تیم نه می تواند قهرمان لالیگا شود و نه توانایی حذف ناپولی در پلی آف لیگ اروپا را دارد. ژاوی باید با احتیاط بیشتری حرف بزند چون چالش های دشوارتری پیش رو دارد و باید برابر حریفان سخت گیرتری قرار بگیرد.»

دیدگاه‌ها