کد خبر : 1799064 | 27 آذر 1400 ساعت 23:13 | 27.9K بازدید | 1 دیدگاه

نیکو گونزالز:

هدف اول بارسلونا لیگ قهرمانان است

نیکو گونزالز، ستاره جوان بارسلونا مدعی شد الچه با معدود موقعیت های خود دو بار به گل رسیده است.

هدف اول بارسلونا لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید دیدار دو تیم بارسلونا و الچه با تساوی 2-2 رو به اتمام است، نیکو گونزالز در محوطه جریمه حریف حاضر شده و در دقایق پایانی موفق به زدن گل برتری بلوگرانا شد. نیکو گونزالز در پایان این بازی دشوار تاکید کرد همه بازیکنان بارسلونا در به ثمر رسیدن این گل توسط او نقش داشته اند.

 

1675302

 

نیکو گونزالز گفت: "خیلی خوشحالم. وقتی بازی 2-2 شد متوجه شدیم که الچه عجب حریف دشواری است. اوضاع آن طور که شایسته ما بود پیش نمی رفت و البته این یک پیروزی بسیار مهم بود. الچه پنج الی 10 دقیقه عملکرد خوبی داشته و موقعیت هایی روی دروازه ما خلق کرد. آنها تیمی با کیفیت بوده و طبیعی است که فرصت های گلزنی خود را داشته باشند، اما الچه با دو بار ورود به محوطه جریمه ما دو مرتبه به گل رسید. 

 

همه بازیکنانی که در رختکن تیم اصلی حضور دارند بازیکنی مهم هستند. من موافق نیستم که فقط بازیکنان جوان تیم را به سمت جلو هدایت می کنند. به عنوان مثل برای اینکه من امروز دروازه حریف را باز کنم کل بازیکنان بارسلونا نقش آفرینی کردند. ما ابتدا برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و سپس برای قهرمانی لیگ می جنگیم. ما بارسا بوده و رسیدن به این اهداف را به این هواداران بزرگ بدهکار هستیم."

دیدگاه‌ها