کد خبر : 1799056 | 27 آذر 1400 ساعت 22:53 | 38.9K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت عجیب ال‌چه

شوک 120 ثانیه‌ای به ژاوی در نوکمپ(عکس)

تیم جوان ژاوی در عرض دو دقیقه برتری خود مقابل میهمان را از دست رفته دید.

 شوک 120 ثانیه‌ای به ژاوی در نوکمپ(عکس)

به گزارش ورزش سه، بعد از ناکامی در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و سقوط به لیگ اروپا، بارسلونا با هدایت ژاوی در تلاش است تا به وضعیت خود در لالیگا سامان دهد. سرمربی جدید بارسا که با اضافه کردن چند پدیده جوان از تیم دوم به تیم اصلی، سعی در ایجاد طراوت در تیمش دارد، امشب با گلزنی دو نفر از این بازیکنان، شب خوشی را تجربه می کرد که در عرض دو دقیقه همه چیز تغییر کرد.

 

بارسا در نیمه اول بازی امشب مقابل الچه در هفته هجدهم لیگ برتر با گلزنی گاوی و جوتگلا دو بر صفر از حریف پیش افتاد تا نیمه دوم را با آرامش خاطر بالایی شروع کند؛ فاصله دو گل، فاصله ای بود که ژاوی از بابت حفظ آن در نیمه دوم نگرانی زیادی نداشت اما تیم میهمان در عرض دو دقیقه همه معادلات را بر هم زد.

 

1675291

 

الچه که با 8 باخت در 17 مسابقه در مکان شانزدهم جدول حضور دارد با گل های دقایق 62 و 63 باخت دو بر صفر را با مساوی دو بر دو عوض کرد تا آبی اناری ها با یک شوک بزرگ مواجه شوند. مورنته در دقیقه 62 گل اول را برای الچه به ثمر رساند و بلافاصله بعد از این گل و در حالی که شاگردان ژاوی هنوز خودشان را پیدا نکرده بودند، پر میلا گل دوم را هم به ثمر رساند.

 

1675290

 

ترشتگن در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم الچه توسط میلا تلاش زیادی کرد که ضربه سر محکم این بازیکن را مهار کند اما همراه با توپ از خط دروازه عبور کرد تا تیم میهمان جشن گل تساوی را یک دقیقه بعد از به ثمر رساندن گل اول، برگزار کند.

دیدگاه‌ها