کد خبر : 1798286 | 24 آذر 1400 ساعت 09:44 | 30.3K بازدید | 25 دیدگاه

درخواست زنیت از آزمون؛ به لیون نرو

بر اساس آنچه سایت اسپورت اکسپرس روسیه گزارش داده زنیت موافق جدایی سردار آزمون و حضور در تیم لیون نیست و تلاش می کند قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش رسانه های روسی و فرانسوی باشگاه لیون با سردار آزمون به توافق نهایی برای امضای قرارداد به مدت 4.5 فصل رسیده است و در این بین تنها رضایت باشگاه زنیت باقی مانده است. باشگاه زنیت هم چاره ای جز توافق  نهایی برای انجام این نقل و انتقال ندارد چراکه در صورت مخالفت با آن سردار آزمون در پایان فصل بازیکن آزاد اعلام می شود و باشگاه لیون بدون پرداخت پول به زنیت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار خواهد گرفت. 

 

سایت اسپورت اکسپرس روسیه در این باره گزارش داد بار دیگر باشگاه زنیت پیشنهاد تمدید قرارداد با سردار آزمون را مطرح و از این بازیکن خواست در زنیت بماند اما با پاسخ منفی او مواجه شد. 

 

سماک سرمربی زنیت چند روز پیش در مورد جدایی سردار آزمون گفته بود هنوز هیچ چیز قطعی نیست. شاید سردار آزمون بماند و شاید هم اردوی تیم را ترک کند. سردار آزمون هم در آخرین مصاحبه ای که با سایت باشگاه زنیت داشت گفته بود از حضور در تیم زنیت راضی به نظر می رسد و تا جایی که باشگاه بخواهد در این تیم خواهد ماند. 

 

به هر صورت در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد؛ حتی در روزهایی که  همه رسانه ها از توافق نهایی سردار آزمون با تیم لیون خبر می دهند این بازیکن تصمیم بگیرد قرارداد خود را تمدید کند.

 

1674170

دیدگاه‌ها