کد خبر : 1798231 | 23 آذر 1400 ساعت 20:04 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

خوشه طلایی ساوه 6 ماشین سازی تبریز 1

لیگ یک / گلباران ماشین‌سازی در ساوه

شاگردان مسعود حیدرزاده در دیداری خارج از خانه با تحمل سنگین‌ترین شکست فصل مقابل حریف ساوجی خود گلباران شدند.

 لیگ یک / گلباران ماشین‌سازی در ساوه

به گزارش "ورزش سه" در آخرین تقابل هفته دهم لیگ یک که عصر امروز از ساعت 17 در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، شاگردان داوود مهابادی در تیم خوشه طلایی ساوه بعد از برد روحیه‌بخش مقابل استقلال ملاثانی، امروز در مسابقه خانگی به دنبال پیروزی مقابل تیم قعرنشین و بحران‌زده ماشین سازی تبریز بودند.

 

ساوجی‌ها در هر دو نیمه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و در روزی که مسعود حیدرزاده سرمربی جوان و جویای‌نام ماشین‌سازی از روی سکوها به دلیل محرومیت نظاره‌گر عملکرد شاگردانش شد، توانستند از کم‌تجربگی حریف استفاده کنند و در ساوه جشنواره گل به راه انداختند.

 

شاگردان مهابادی در بازی امروز 6-1 به پیروزی رسیدند که پیمان پورصادقی، محمد سرافراز، حسن مرادی‌فر، احسان پورشیخعلی، علیرضا ارجمندیان و عرفان پورافراز گلزنان خوشه طلایی در این مسابقه بودند تا این‌چنین سنگین‌ترین شکست فصل قعرنشین لیگ یک در ساوه رقم بخورد.

 

با این پیروزی شیرین و پرگل به دست آمده در مسابقه خانگی امروز، خوشه طلایی به جمع تیم‌های بالانشین جدول اضافه شد و شاگردان مهابادی با 16 امتیاز و کسب عنوان برترین خط حمله لیگ یک به رتبه ششم جدول در فاصله 4 امتیازی با صدر قرار گرفتند؛ ماشین‌سازی هم با تحمل این شکست سنگین، 2 امتیازی در قعر جدول ماند و آن‌ها کار بسیار دشواری برای بقا در لیگ یک دارند.

دیدگاه‌ها