کد خبر : 1798080 | 23 آذر 1400 ساعت 09:53 | 8.3K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: از پیروزی راضی هستم، از بازی نه!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از این که هر دو گل تیمش برابر اسپتزیا روی ضربات شروع مجدد به ثمر رسیده ابراز رضایت کرد.

مورینیو: از پیروزی راضی هستم، از بازی نه!

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ ایتالیا به مصاف اسپتزیا رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

جالوروسی با کسب این سه امتیاز موفق شد تا رده ششم جدول بالا بیاید اما به نظر می‌رسد که مورینیو از عملکرد تیمش در بازی دوشنبه شب راضی نیست.

این مربی پرتغالی تایید کرد که از به ثمر رسیدن هر دو گل رم روی ضربات شروع مجدد خوشحال است اما باور دارد که این تیم در آستانه دیدار مهم برابر آتالانتا جای پیشرفت دارد.

 

1673404

 

مورینیو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من دو گلی که از روی نقطه کرنر به ثمر رسید را دوست داشتم چون روز گذشته ما 25 دقیقه روی ضربات شروع مجدد کار کرده بودیم. من از نتیجه راضی هستم اما از بازی نه! این بازی سختی نبود اما ما در نیمه اول بارها توپ‌های بسیار آسانی را لو دادیم.»

او اضافه کرد:« ما هرگز توپ را خوب به چرخش درنیاوردیم. بازی برابر اسپتزیا نباید تا این حد دشوار باشد. پس از این که بازی 0-2 شد، تلاش ایبانز را دوست داشتم که با وجود دشواری‌ها به حضورش در زمین ادامه داد. این احساس را داشتم که این بازی تمام نشده است. پس از تعویض اسمالینگ، همه چیز عوض شد چون کریستانته جایش را گرفت. این تیم به حریف اجازه داد وارد بازی شود.»

مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا ایبانز، اسمالینگ و نیکولو زانیولو به بازی روز شنبه برابر آتالانتا می‌رسند یا خیر گفت:« باید ببینیم چطور خواهد  شد. ایبانز پس از ترک زمین توسط اسمالینگ در میدان حضور داشت. اسمالینگ احساس درد داشت اما ایبانز بازی کرد. امیدوارم مشکل فقط در حد کوفتگی باشد. آتالانتا تیم خوبی است و بازی دشواری در پیش خواهد بود. از شرایط زانیولو خبر ندارم، او مصدومیت جدی نداشت اما باید ببینیم چطور خواهد شد.»

دیدگاه‌ها