کد خبر : 1797874 | 22 آذر 1400 ساعت 09:22 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش عجیب سماک؛ شاید سردار بماند

در حالی که بیشتر رسانه های روسی و فرانسوی توافق سردار آزمون و باشگاه لیون را قطعی می دانند و اعلام کرده اند مهاجم تیم ملی فوتبال ایران روسیه را ترک خواهد کرد سرمربی زنیت اظهار نظر متفاوتی در این باره داشت.

واکنش عجیب سماک؛ شاید سردار بماند 

به گزارش "ورزش سه"، او در واکنش به اخبار جدایی سردار آزمون از تیم زنیت در تعطیلات زمستانی گفت: «هنوز نمی‌گویم که سردار آزمون زنیت را ترک می‌کند. شاید بماند و شاید هم برود. با این وجود سردار آزمون امروز بازیکن زنیت است.»

 

سرمربی زنیت این حرف ها را به گازتای روسیه زده است. پیش تر هم وقتی اخبار جدایی سردار آزمون از تیم زنیت داغ می شد سماک این اخبار را تکذیب می کرد و می گفت سردار آزمون بازیکن زنیت است و در اردوی این تیم حضور دارد. 

 

قرارداد سردار آزمون با تیم زنیت رو به پایان است. او در صورت ادامه حضور در زنیت در پایان فصل بازیکن آزاد اعلام می شود. بر اساس گزارش رسانه‌های ورزشی روسیه و فرانسه زنیت با دریافت 3 میلیون یورو سردار آزمون را به لیون فرانسه خواهد فروخت. قرارداد سردار آزمون با تیم لیون 4.5 ساله امضاء خواهد شد و قرار است سردار آزمون در این باشگاه 13.5 میلیون یورو دستمزد دریافت کند. 

 

در ابتدای فصل هم بحث حضور سردار آزمون در تیم لیون وجود داشت اما در نهایت سردار آزمون به حضور خود در تیم زنیت ادامه داد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هشتمین فصل حضور در فوتبال روسیه و چهارمین فصل حضور در تیم زنیت را پشت سر می گذارد.

دیدگاه‌ها