کد خبر : 1797076 | 18 آذر 1400 ساعت 11:33 | 65.8K بازدید | 73 دیدگاه

پیام رئیس باشگاه بارسلونا بعد از سقوط به لیگ اروپا

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

پیام رئیس باشگاه بارسلونا بعد از سقوط به لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یک ضربه بسیار بزرگ به باشگاه بارسلونا وارد شد؛ جایی که این تیم با شکست برابر بایرن مونیخ و با توجه به پیروزی بنفیکا مقابل دیناموکیف در رده سوم گروه قرار گرفته و از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. حالا بارسا باید در ادامه فصل در لیگ اروپا به میدان برود که یک اتفاق تلخ برای این باشگاه بزرگ محسوب می شود.

 

در همین راستا خوان لاپورتا بعد از حذف تلخ بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا به این مسئله واکنش نشان داده و در پیامی تاکید کرده که آنها باید بیش از هر زمان دیگری در کنار یکدیگر باشند تا از شرایط به وجود آمده خارج شوند. لاپورتا همچنین تاکید کرده که در اولین فرصت با ژاوی درباره شرایط صحبت خواهد کرد.

 

 

1672303

 

 

خوان لاپورتا در واکنش به حذف ناباورانه بارسلونا از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: "اکنون بیش از هر زمان دیگری وقت آن است که با هم در یک جهت پارو بزنیم.  بازیکنان تلاش کردند اما نشد. ما ناراحت هستیم، اما باید برای تغییر دادن این وضعیت رو به جلو حرکت کنیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری باید کنار یکدیگر باشیم. من امیدوار هستم که در هواپیما با ژاوی صحبت کنم. تاکنون هنوز وقت نکردم."

دیدگاه‌ها