کد خبر : 1797032 | 18 آذر 1400 ساعت 00:19 | 44.1K بازدید | 9 دیدگاه

برف سنگین بازی آتالانتا – ویارئال را لغو کرد (عکس)

دیدار حساس گروه F لیگ قهرمانان اروپا به دلیل بارش برف سنگین لغو شد.

برف سنگین بازی آتالانتا – ویارئال را لغو کرد (عکس)

به گزارش ورزش سه، گروه F لیگ قهرمانان اروپا یکی از گروه هایی بود که تکلیف تیم دوم صعود کننده از آن مشخص نشده و سرنوشت رتبه دوم آن به شب پایانی موکول شده بود؛ جایی که تقابل آتالانتا و ویارئال، تعیین کننده دیگر صعود کننده گروه به همراه منچستریونایتدی بود که پیش از این در شب پنجم، صعود خود را قطعی کرده بود.

 

شاگردان گاسپرینی برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی به برد در این دیدار نیاز دارند و این در صورتی است که اسپانیایی ها با یک تساوی هم می توانند صعود کنند.

 

این دیدار حساس اما به دلیل بارش برف سنگین در برگاموی ایتالیا، محل برگزاری بازی، بعد از 20 دقیقه انتظار، لغو و به فردا موکول شد. به این ترتیب این بازی تحت الشعاع بارش سنگین برف در شمال ایتالیا که از روز گذشته شروع شده، با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد. این بازی قرار است ساعت 21:20 به وقت محلی آغاز شود.

 

برای برگزاری بازی آتالانتا و ویارئال در زمان تعیین شده تلاش زیادی انجام شد و کارکنان ورزشگاه اقدام به برف روبی و مشخص نمودن خطوط زمین کردند؛ حتی توپ قرمز هم برای بازی دو تیم وجود داشت اما بارش برف به حدی بود که داور را مجاب به تعویق یک روزه تقابل حساس گروه F کرد.

 

1672274

دیدگاه‌ها