کد خبر : 1794423 | 05 آذر 1400 ساعت 14:01 | 42.4K بازدید | 16 دیدگاه

گزارش آاس؛

ستاره گران‌قیمت بارسا دست به دامان روان‌شناس شد

کوتینیو برای بازگشت به دوران اوج از توصیه های یک روانشناس ورزشی استفاده می کند.

ستاره گران‌قیمت بارسا دست به دامان روان‌شناس شد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو در زمستان سال 2018 و بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره از لیورپول جدا شده و با بارسلونا برای انتقال به این تیم به توافق رسید. اگرچه در چند ماه ابتدایی اوضاع چندان بد نبود، اما در مجموع فیلیپ کوتینیو در سه سال اخیر حتی قادر به برآورده کردن بخشی از انتظارات نیز نبوده و مصدومیت و انتقال قرضی به بایرن مونیخ باعث شده فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب بارسلونا به دست نیاورد.

 

 

1668149

 

 

در تابستان اخیر شایعاتی در مورد احتمال جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا مطرح شد اما اعتقاد رونالد کومان به این ستاره برزیلی و از طرف دیگر پیدا نشدن یک مشتری خوب برای او باعث شد که کوتینیو حداقل برای یک فصل دیگر در بارسلونا ماندگار شود؛ اتفاقی که البته باز هم نتوانست اوضاع او در کاتالونیا را تغییر دهد.

او زیر نظر رونالد کومان نیمکت نشین بود و با ژاوی در دو بازی اخیر برابر اسپانیول و بنفیکا هم شرایط تغییر نکرد هرچند که سرمربی جدید بارسا در مراسم معارفه خود از ستاره برزیلی تمجید کرده بود.

طبق ادعای آاس، کوتینیو مدتی است که نزد یک روانشناس ورزشی می رود و برای بازگشت اعتماد به نفس و رفع مشکلات روحی خود در بارسا دست به دامان او شده است. پیش از کوتینیو آندرس اینیستا نیز دست به چنین کاری زده بود.

 

 

1658153

 

 

آاس نوشته است که شرایط ذهنی کوتینیو بسیار بهتر از هفته های گذشته شده و او اکنون در دسترس ژاوی است. سرمربی بارسا نیز گفته بود که به نظر وی مشکل اصلی کوتینیو نه فنی که روحی است. کوتینیو 270 روز به دور از میادین بود ولی دو ماه پیش به میادین برگشت. ارزش او از 150 میلیون یورو به 20 میلیون یورو کاهش پیدا کرده است و اکنون باید دید کوتینیو از این پس نقش مهمتری در بارسا برعهده خواهد گرفت یا اوضاع، ثابت و بدون تغییر می ماند.

 

دیدگاه‌ها