کد خبر : 1790468 | 15 آبان 1400 ساعت 20:25 | 11.2K بازدید | 8 دیدگاه

چلسی ۱-۱ برنلی؛ تیمی که گل نزند، گل می‌خورد!

چلسی در مسابقه ای که چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد با نتیجه 1-1 برابر برنلی متوقف شد.

چلسی ۱-۱ برنلی؛ تیمی که گل نزند، گل می‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی، صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس، امروز از سری مسابقات هفته یازدهم در استمفوردبریج میزبان برنلی بود که در نهایت این بازی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید.

 

مطابق انتظار این چلسی بود که کار را هجومی آغاز کرد و توانست در دقایق ابتدایی با ضربه سر آندریاس کریستنسن به گل اول دست پیدا کند اما توپ با فاصله کمی از کنار دروازه برنلی به بیرون رفت.

 

 

1661749

 

 

در ادامه جورجینیو می‌توانست چلسی را پیش بیندازد اما این بار ضربه سر ستاره ایتالیایی توسط دروازه‌بان برنلی یعنی نیک پوپ مهار شد.

 

در دقیقه 33 بالاخره حملات چلسی نتیجه داد و این تیم توانست گل برتری را به ثمر برساند. حرکت خوب ریس جیمز از جناح راست و ارسال او بر روی دروازه با ضربه سر زیبای کای هاورتز همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1661747

 

 

در ادامه نیمه اول نیز چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت و کار را کنترل کرد تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود شاگردان توماس توخل خاتمه پیدا کند.

 

نیمه دوم نیز با عملکرد تهاجمی چلسی آغاز شد و این تیم می توانست در همان لحظات ابتدایی به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه سر تیاگو سیلوا روی پاس ریس جیمز به تیر دروازه برخورد کرد.

 

فرصت سوزی های چلسی نهایتاً باعث شد که این تیم در دقیقه 79 گل تساوی را دریافت کند. همکاری جالب توجه بازیکنان برنلس با ضربه نهایی ویدرا همراه شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1661745

 

 

در ادامه نیز چلسی هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست گل برتری را به ثمر برساند تا بازی نهایتاً با نتیجه 1-1 تمام شود و چلسی دو امتیاز راحت خانگی را از دست داده باشد.

دیدگاه‌ها