کد خبر : 1789693 | 12 آبان 1400 ساعت 10:19 | 25.1K بازدید | 29 دیدگاه

رونالدو: برابر آتالانتا خوش شانس بودیم

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، با زدن دو گل در بازی برابر آتالانتا موفق شد رکورد اوله گونار سولسشر در این تیم را بشکند.

رونالدو: برابر آتالانتا خوش شانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم یونایتد و آتالانتا شب گذشته دیدار برگشت خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان را در زمین آتالانتا برگزار کردند و این بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

رونالدو موفق شد در این بازی هر دو گل تیمش را به ثمر برساند تا نقش مهمی در کسب یک امتیاز در زمین حریف ایفا کرده باشد.

این بازیکن پرتغالی موفق شد با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، تعداد گل‌های زده‌اش برای یونایتد را به 127 گل در 303 بازی برساند . این یعنی او یک گل بیشتر از اوله گونار سولسشر، سرمربی فعلی‌اش در اولدترافورد، به ثمر رسانده  که آمار 126 گل در 366 بازی را در کارنامه دارد.

او پس از ثبت این رکورد و ارائه نمایشی درخشان به بی تی اسپورت گفت:« بازی سختی بود. من می‌دانم که بازی کردن در برگامو دشوار است اما ما تا آخر به خودمان باور داشتیم و من بسیار خوشحال هستم. ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و این نتیجه خوبی برای ما بود. آغاز بازی سخت بود، ما می‌دانستیم که آتالانتا فشار بسیاری به تیم وارد می‌کند. آنها مربی بسیار خوبی دارند و وقتی من در یوونتوس بودم، بازی برابر آنها همیشه سخت بود.»

 

1660535

 

رونالدو ادامه داد:« ما در پایان بازی کمی خوش شانس بودیم اما فوتبال همین است. ما باید همچنان پیشرفت کنیم. بازیکنان و سیستم‌های متفاوتی داریم و باید به یکدیگر عادت کنیم اما انجام چنین کاری نیاز به زمان دارد. ما زمان کافی برای پیشرفت و بهتر شدن را داریم.»

این فوق ستاره سابق یوونتوس در تابستان امسال و پس از 12 سال دوری از یونایتد بار دیگر به این تیم برگشت و در طول دیدارهای این فصل عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشته است. او بارها نجات بخش شیاطین سرخ در دقایق پایانی بود و گل‌های زیادی را به ثمر رسانده که این تیم را از شکست نجات داده یا باعث پیروزی آنها شده است.

شاگردان سولسشر با کسب تساوی در این بازی به هفت امتیاز در چهار بازی رسیدند و به دلیل تفاضل گل کمتر از ویارئال در رده دوم جدول رده‌بندی گروه اف قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها