کد خبر : 1789200 | 10 آبان 1400 ساعت 00:33 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم قعرنشینی یاران محبی با شکستی تلخ

با شکست تلخ امشب، قعرنشینی یاران محبی تداوم پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سانتاکلارا در حالی که طی 9 هفته سپری شده از لیگ برتر پرتغال تنها 6 امتیاز به دست آورده و در رده هفدهم جدول رده بندی قرار داشت امشب در چارچوب هفته دهم به مصاف تیم بلننسس رفت. 

 

محمد محبی هفته گذشته در لیگ کاپ پرتغال برای اولین بار در ترکیب سانتاکلارا در برابر پورتو به میدان رفت و با ارائه یک بازی خوب روی دو گل از سه گل تیمش تاثیر داشت. او در بازی امشب امیدوار بود که برای اولین در لیگ در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما کامپوس، سرمربی سانتاکلارا چنین تصمیمی نداشت و تیمش را در غیاب محبی راهی میدان کرد.

 

 

1659921

 

آلیسون در دقیقه 42 موفق شد گل اول را در بازی امشب برای بلننسس به ثمر برساند؛ نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در شرایطی که سانتاکلارا در 45 دقیقه دوم به دنبال جبران گل خورده بود محمد محبی در دقیقه 75 به جای سانگا به ترکیب این تیم اضافه شد. 

 

روی پنالتی دقیقه نود  آلانو آن را گل کرد، بازی به تساوی کشید اما این پایان کار نبود و پدرو نونو سه دقیقه بعد (دقیقه 3+90) گل دوم را برای بلننسس به ثمر رساند تا یاران محبی در اوج بدشانسی، تک امتیاز خارج از خانه امشب را از دست بدهند.

 

سانتاکلارا با قبول این شکست، 6 امتیازی باقی ماند تا همچنان قعرنشین جدول رده بندی لیگ پرتغال باشد. این تیم تنها یک بار موفق به کسب برد در طول فصل جاری شده و از 15 امتیاز ممکن در 5 بازی اخیر تنها 2 امتیاز کسب کرده است.

دیدگاه‌ها