کد خبر : 1786768 | 28 مهر 1400 ساعت 17:38 | 42.6K بازدید | 6 دیدگاه

هراس از تکرار کابوس؛

تحقیر بارسلونا در شب ظهور یک فوق ستاره!

بدترین شکست خانگی بارسلونا در تاریخ لیگ قهرمانان برابر رقیب امشب و اوکراینی این تیم رقم خورده است.

تحقیر بارسلونا در شب ظهور یک فوق ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان شکست خورده و بدون امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار گرفته است. شاگردان رونالد کومان امشب در استادیوم نوکمپ پذیرای دینامو کیف خواهند بود و باخت در این دیدار تقریبا شانس این تیم برای صعود به دور بعد را از بین خواهد برد. اما تاریخ نشان می دهد دینامو کیف در خانه بارسلونا گاهی می تواند دست به کارهای بزرگی بزند.

 

1656157

 

این تیم اوکراینی در سال 1997 و با هدایت لوبانوفسکی در نوکمپ به مصاف بارسلونا رفته و با نتیجه درخشان 0-4 به برتری دست یافت. آندری شوچنکو، ستاره نوظهور آن سال های فوتبال اوکراین شبی تاریخی را سپری کرده و در همان نیمه اول سه بار موفق به باز کردن دروازه ویتور بایا شد.

 

دیگر گل دینامو کیف را نیز ربروف در دقیقه 79 به ثمر رساند تا بدترین شکست خانگی بارسلونا در تاریخ لیگ قهرمانان به ثبت برسد. به جز شوچنکو، تنها کیلیان امباپه سال گذشته موفق به ثبت هت تریک در این تورنمنت در استادیوم نوکمپ شده است.

 

1656159

 

بارسلونا که ستاره های بزرگی مانند ریوالدو، لوییس فیگو و فرناندو کوتو را در اختیار داشت، با هدایت لوییس فان خال در آن فصل توفیقی نداشته و در مرحله گروهی با لیگ قهرمانان وداع کرد. البته هر چهار تقابل بعدی دو تیم به سود بارسلونا به اتمام رسیده، اما امسال نیز شرایط بلوگرانا چندان مساعد نیست و البته یک سرمربی هلندی دیگر نیز روی نیمکت این تیم قرار گرفته است.

 

1656158

دیدگاه‌ها