کد خبر : 1783306 | 10 مهر 1400 ساعت 22:26 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: این بهترین عملکرد ما در این فصل بود

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش بعد از نیمه اول دیدار برابر میلان در بازی برابر تورینو بهترین عملکرد خود را ارائه داده است.

آلگری: این بهترین عملکرد ما در این فصل بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در یک بازی بسیار سخت و نزدیک موفق شد در دربی تورین با تک گل مانوئل لوکاتلی تورینو را شکست دهد تا علاوه بر ادامه روند خوب خود طی هفته های اخیر، موقتاً به رتبه هشتم جدول نیز صعود کند.

 

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پیروزی تیمش مقابل تورینو گفت: " ما در نیمه اول بسیار ایستا بودیم، به خصوص در سمت راست. با این حال کین در پایان نیمه اول بهتر عمل کرد اما ما چندین بار توپ را از دست دادیم. تورینو با گذشت زمان فشار خود را از دست داد و ما بیشتر حرکت کردیم بنابراین هرچه بیشتر تحرک داشته باشید، عدم تمرکز حریف نیز افزایش خواهد یافت."

 

 

1649987

 

 

آلگری در ادامه گفت: "بعد از وقفه بازی های ملی ما روی عملکرد دفاعی و هجومی خود کار کردیم. پیروز نشدن در یک مسابقه بعد از چنین عملکردی طبیعتا ناامید کننده خواهد بود اما ما در این بازی موفق به کسب آن شدیم. از طرفی فکر می‌کنم بعد از نیمه اول دیدار برابر میلان این بهترین بازی فصل ما بود."

 

عملکرد فوق العاده لوکاتلی: "او به خوبی جا افتاده و می تواند پیشرفت زیادی داشته باشد. او با پاس‌های کوتاه و بلند خود تغییراتی ایجاد می‌کند و تنها باید موقعیت خود را بهبود ببخشید."

 

 

1649988

دیدگاه‌ها