کد خبر : 1783294 | 10 مهر 1400 ساعت 21:26 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

تورینو 0 – 1 یووه؛ یک شلیک برای فتح دلاموله

یوونتوس در دیداری کم حادثه موفق شد با یک گل تورینو را مغلوب کند.

تورینو 0 – 1 یووه؛ یک شلیک برای فتح دلاموله

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که شاید حتی یک فرصت مسلم گلزنی هم روی دروازه تورینو ایجاد نکرد، با فرصت طلبی مانوئل لوکاتلی و گلزنی او در دقایق پایانی موفق به غلبه بر رقیب همشهری در دربی دلاموله شد.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس به بیرون الکس ساندرو می توانست به گل اول دست یابد، اما وینستون مک کنی در موقعیتی بسیار خوب نتوانست دروازه تورینو را باز کند.

 

در ادامه تورینو کمی جلو کشید و در دقیقه 21 فاصله ای تا باز کردن دروازه یوونتوس نداشت، اما ضربه سر لوکیچ دقیق نبود و با فاصله کمی از سمت چپ دروازه ووچیک شزنی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد تورینو که تیم برتر میدان بود باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما این بار ضربه سر لوکیچ راهی به دروازه یوونتوس پیدا نکرد. در دقیقه 35 تورینو روی ضربه پوبگا صاحب بهترین فرصت برای باز کردن دروازه یوونتوس شد، اما شزنی در شرایطی دشوار این موقعیت را مهار کرد.

 

1649963

 

در ادامه دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند و 45 دقیقه نخست در شزایطی با تساوی بدون گل تمام شد که شاگردان مکس آلگری حتی یک ضربه هم به داخل چارچوب رقیب همشهری نداشتند.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد. اولین فرصت برای یوونتوس در دقیقه 55 ایجاد شد، اما ضربه محکم و تماشایی خوان کوارادو را ساویچ به خوبی مهار کرد.

 

دقایقی بعد یوونتوس پیش کشیده و این بار مانوئل لوکاتلی با ضربه ای از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه تورینو امتحان کرد، اما شوت او نیز از گوشه سمت راست به بیرون رفت.

 

1649969

 

اما در دقیقه 86 یوونتوس بالاخره به گل اول دست یافت. پاس زمینی و عرضی فدریکو کیه زا باعث شد توپ در مقابل لوکاتلی قرار بگیرد و او با ضربه ای زمینی به گوشه سمت راست دروازه موفق به باز کردن دروازه تورینو شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و یوونتوس با همان یک گل موفق به کسب پیروزی برابر تورینو شد.

دیدگاه‌ها