کد خبر : 1782312 | 05 مهر 1400 ساعت 19:20 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب بیلد درباره مهاجم آلمانی چلسی

بیلد مدعی شد پیش از انتقال تیمو ورنر به چلسی یک باشگاه انگلیسی دیگر یعنی منچستر یونایتد به دنبال جذب این بازیکن بوده است.

ادعای جالب بیلد درباره مهاجم آلمانی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر یکی از بازیکنانی بود که در تابستان 2020 به چلسی پیوست. این ستاره آلمانی بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب لایپزیش مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت اما نهایتا این چلسی بود که توانست او را به استمفوردبریج بیاورد.

 

اگرچه چلسی بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داد و در پایان به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یافت اما باز هم در طول فصل گذشته انتقادات زیادی نسبت به تیمو ورنر و ناکامی های او در امر گلزنی مطرح شد.

 

 

1646761

 

 

اگرچه توماس توخل یکی از حامیان تیمو ورنر است اما این موضوع نیز باعث نشده که از شایعات جدایی تیمو ورنر از چلسی کاسته شود و گفته می‌شود بایرن‌مونیخ یکی از مشتریان جدی این بازیکن محسوب می شود.

 

اما اکنون بیلد گزارش جالبی در رابطه با تیمو ورنر منتشر کرده است. این منبع آلمانی مدعی شده که پیش از این تیمو ورنر به مدیر برنامه خود خبر داده بود که بعد از ترک لایپزیش اولین انتخاب او حضور در منچستریونایتد خواهد بود. همچنین مذاکراتی نیز در این زمینه انجام شده اما نتیجه‌ای حاصل نشده و نهایتاً مهاجم آلمانی لباس چلسی را برتن کرده است.

 

دیدگاه‌ها