کد خبر : 1779369 | 21 شهریور 1400 ساعت 14:32 | 45.5K بازدید | 1 دیدگاه

چشم‌انتظار درخشش یکتایی در مقدماتی جام ملت‌ها؛

گلر بشیکتاش، بال پرواز تیم ملی ایران می‌شود؟ (عکس)

سوپرایز خط دروازه تیم ملی فوتبال زنان می‌تواند در صعود ایران به جام ملت‌های آسیا 2021 هند هم نقش بسزایی را ایفا نماید.

به گزارش "ورزش سه" یکی از اتفاقات جالبی توجهی که درباره تیم ملی فوتبال زنان رخ داد، سوپرایز مریم ایراندوست برای خط دروازه بود؛ او از مدت‌ها پیش مریم یکتایی دروازه‌بان تیم بشکیتاش ترکیه را که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم داشت و از تیم ملی به دلیل مشکلات شخصی خداحافظی کرده بود، زیر نظر گرفته بود تا در صورت دارا بودن آمادگی مناسب، این دروازه 28 ساله را به اردوی تیم ملی فرا بخواند.

 

در فاصله حدوداً یک ماه تا برگزاری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا، ایراندوست تصمیم خود را نهایی کرد و با هماهنگی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، یکتایی به ایران آمد تا در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند؛ حالا نام وی در جمع 24 بازیکن نهایی تیم ملی برای سفر به تاشکند و حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرار گرفته است.

 

1642994

 

1642995

 

جالب آن‌که با حضور یکتایی، زهرا خواجوی تصمیم به کناره‌گیری از تیم ملی گرفت و حالا یکتایی در کنار مینا نافعی و زهره کودایی سه دروازه‌بان تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا هستند؛ این دروازه‌بان 28 ساله تیم بشکیتاش بدون‌شک می‌تواند ارائه دو نمایش درخشان در تاشکند، بلیط صعود تیم ملی ایران به جام ملت‌های آسیا 2021 هند را مُهر کند.

 

او در تمرینات تیم ترکیه‌ای آمادگی فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده و در روزهای گذشته هم که در کمپ تیم ملی حاضر شده، نشان داده کاملا در شرایط مسابقه قرار دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند؛ باید دید در دو مصاف حساس و دشوار مقابل بنگلادش و اردن، سوپرایز مریم ایراندوست در خط دروازه چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد و چه نمایشی را از خود به جای خواهد گذاشت. بدون‌شک عملکرد او نقش مهمی در سرنوشت تیم ملی فوتبال زنان ایران دارد.

دیدگاه‌ها