کد خبر : 1777630 | 12 شهریور 1400 ساعت 12:46 | 75.2K بازدید | 6 دیدگاه

رضایی از لیست بازی دوستانه هم خط خورد

اتفاقی که به جدایی گلر استقلال دامن می‌زند(عکس)

دروازه بان جدید استقلال روز گذشته جایی در لیست این تیم در بازی دوستانه هم نداشت.

اتفاقی که به جدایی گلر استقلال دامن می‌زند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی دروازه بان فصل گذشته پیکان یکی از خریدهای استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود. این در حالی است که رشید مظاهری و سیدحسین حسینی دو دروازه بان مطرح استقلال در این تیم ماندگار شده اند تا شانس حضور رضایی در ترکیب عملا از دست برود.


در این شرایط شایعات زیادی پیرامون حضور قرضی رضایی در تیم های لیگ برتری به گوش می رسد و روز گذشته نیز بازی نکردن رضایی برای تیمش  در بازی دوستانه به این موضوع دامن زد.

 

1640080


استقلال روز گذشته در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم امید این باشگاه قرار گرفت که نکته قابل توجه حضور علیرضا رضایی در ترکیب امیدهای باشگاه بود! در ترکیب بزرگسالان استقلال یک نیمه مظاهری ویک نیمه حسینی به میدان رفتند و رضایی جایی در این فهرست نداشت تا او در ترکیب تیم امیدهای استقلال به میدان برود.


چیزی که مشخص است رضایی دوست دارد همچون فصل گذشته که دروازه بان اول پیکان بود، در فصل جاری نیز حداقل چند بازی انجام بدهد اما این شانس با حضور در استقلال برایش از دست می رود. از طرف دیگر به نظر می رسد که طی روزهای آینده و بعد از دیدار با الهلال عربستان شاهد جدی تر شدن موضوع انتقال رضایی به یک تیم دیگر باشیم و باید دید آیا این مساله نهایی می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها