کد خبر : 1777540 | 11 شهریور 1400 ساعت 22:00 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

رائول آلبیول:

بعد از رفتن ‌مسی و رونالدو، لالیگا به امباپه نیاز دارد

رائول آلبیول، مدافع سابق رئال مادرید و کنونی ویارئال، می‌گوید بعد از جدایی مسی و رونالدو از بارسا و رئال حالا لالیگا به بازیکنی مثل کیلیان امباپه احتیاج دارد.

بعد از رفتن ‌مسی و رونالدو، لالیگا به امباپه نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2018 بود که کریستیانو رونالدو بعد از 9 سال حضور شگفت‌انگیز در رئال مادرید و کسب تمام عناوین ممکن با این تیم از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و به یوونتوس پیوست. اما در تابستان امسال دیگر فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی نیز از لالیگا جدا شد چرا که فوق ستاره آرژانتینی بعد از عدم توافق برای تمدید قرارداد با بارسا، به پاری سن ژرمن پیوست.

 

بسیاری معتقد هستند با جدایی رونالدو و پس از آن لیونل مسی حالا لالیگا خالی از فوق‌ستاره شده و این موضوع می تواند به جذابیت این لیگ لطمه بزند. در همین راستا مدافع سابق رئال مادرید و کنونی ویارئال یعنی رائول آلبیول حضور کیلیان امباپه در لالیگا را راهکاری مناسب برای بهبود اوضاع تلقی می کند.

 

 

1638450

 

 

رائول آلبیول در مصاحبه ای با آاس پیرامون موضوع گفت: "من دوست دارم امباپه را در لالیگا ببینم. او در سطح جهانی بازیکن فوق العاده ای است و من فکر می کنم بعد از جدایی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی حضور بازیکنانی از این دست در لالیگا واقعاً یک نیاز است. مهم است که چنین بازیکنانی به لیگ بیایند. این مسئله برای رئال مادرید یعنی تیمی که من پیش از این در آن بازی کرده‌ام نیز اهمیت دارد."

دیدگاه‌ها