کد خبر : 1777428 | 11 شهریور 1400 ساعت 11:25 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف روزنامه سوری به قدرت ایران

روزنامه البعث سوریه در مطلبی به قدرت بالای تیم ملی ایران اعتراف و اعلام کرد که تیم ملی این کشور کار سختی برای صعود به جام جهانی دارد.

اعتراف روزنامه سوری به قدرت ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود از مرحله پایانی و مقدماتی صعود به جام جهانی، امروز به مصاف تیم ملی سوریه می رود. روزنامه البعث سوریه در مطلبی به دیدار تیم ملی این کشور برابر ایران پرداخته و به قدرت شاگردان اسکوچیچ اعتراف کرده است.


این روزنامه با تیتر "آیا تیم ملی ما رویای صعود به جام جهانی را به واقعیت تبدیل می کند؟" نوشته است: ما نمی خواهیم دائماً تحت پوشش توهم به دنبال سوزنی برای دوختن لباس شادی باشیم. پیروی از طیفی از سرابِ امید، با توجه به این شرایط ما را به رویای صعود به جام جهانی که هواداران فوتبال مدت ها در انتظار آن بودند، نمی رساند.


در ادامه این گزارش به قدرت رقبای سوریه اشاره شده و آمده است: پس از رجوع به تمام تجربیات فوتبالی و بررسی نظرات دیگران در مورد شانس تیم ما برای رقابت با ایران، امارات و تیم های همگروهی، با قاطعیت به سختی کار تیم ملی سوریه برای موفقیت در این مرحله پی بردیم.


این روزنامه در پایان نوشته است: برای کسب موفقیت باید روی دوری از مسائلی که روحیه تیم ملی را پایین می آورد، تجمعات بی مورد در اطراف تیم و حمایت کامل از تیم تمرکز کرد. چند ساعت تا دیدار با ایران باقی مانده و شانس تیم ما در این بازی کم است. بنابراین آیا مردان سوری این کار را انجام می دهند و حریف را در ورزشگاه آزادی تحقیر می کنند و به هدف مورد نظر می رسند؟


تیم های ملی ایران و سوریه امروز و از ساعت 20:30 در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. در دیگر دیدارهای این گروه نیز کره جنوبی میزبان عراق است و امارات نیز پذیرای لبنان خواهد بود.

دیدگاه‌ها