کد خبر : 1777292 | 10 شهریور 1400 ساعت 14:33 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

شاگردان برانکو آماده نبرد با ژاپن و عربستان

تیم ملی فوتبال عمان در حال سپری کردن آخرین تمرینات آماده سازی خود برای نبرد حساس مقابل ژاپن است.

شاگردان برانکو آماده نبرد با ژاپن و عربستان

به گزارش "ورزش سه"، مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا، از فردا آغاز می شود و 12 تیم در دو گروه 6 تیمی به مصاف هم می روند. تیم ملی عمان نیز که باید در نخستین دیدار خود در ژاپن به مصاف تیم ملی این کشور برود، از روز شنبه اردوی شبانه روزی خود را در توکیو آغاز کرده و بازیکنان عمان نیز از روز یکشنبه تمرینات خود را در ورزشگاه یانمار در شهر ناگای آغاز کرده اند.


در آخرین جلسه تمرینی عمانی ها، کادر فنی تیم ملی این کشور بر روی آمادگی بازیکنان در جنبه های مختلف فنی و فیزیکی برای بازی مهم فردا تمرکز کرد. در روزهای نخست حضور عمانی ها در ژاپن، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی این کشور ترجیح داد پس از سفر طولانی از صربستان به مسقط و سپس از مسقط به توکیو، بازیکنان برخی تمرینات ریکاوری را انجام دهد.


سرخپوشان عمانی پس از بازی با ژاپن، در دیدار بعدی با عربستان دیدار خواهند کرد و تنها شش روز برای ریکاوری و آنالیز حریف قدرتمند خود زمان دارند. این تیم روز جمعه توکیو را ترک می کند تا خود را برای مسابقه با عربستان سعودی که 7 سپتامبر (16 شهریور) در مجموعه ورزشی سلطان قابوس برگزار می شود، آماده کند. هواداران تیم ملی عمان در انتظار تصمیم نهایی AFC هستند تا بتوانند راهی استادیوم شده و بازی را از نزدیک تماشا کنند.


انتظار می رود که فدراسیون فوتبال عمان به زودی از مکانیسم ثبت نام تماشاگران برای حضور در بازی آینده تیم ملی این کشور مقابل عربستان در مجموعه ورزشی سلطان قابوس رونمایی کند. تیم ملی این کشور به تازگی اردوی صربستان را پشت سر گذاشته و در این کشور 4 دیدار دوستانه برگزار کرد و در همه آنها به پیروزی رسید.


برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان برای دو دیدار برابر ژاپن و عربستان، این بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است: محسن الغسانی، جمیل یحمدی، ظاهر الاغبری، امجد الحرثی، عبدالعزیز الغیلانی، محمد السالامی، فائز الروشیدی، عمر فضری، عبدالعزیز المقبلی، صلاح یحیایی، عبدالله فوازعلی، البوسیدی، جمعه حبسی، ابراهیم مختینی، الموندر العلوی، محمد الغفری، حریب السعدی، ارشادال علوی، فهمی دوربین، خالد البورایکی، عصام سبحی، خالد الحجری، محسن جواهر، یزید الماشانی، احمد الکعبی، سعود الحبسی و احمد الخمیسی.

دیدگاه‌ها