کد خبر : 1776427 | 06 شهریور 1400 ساعت 15:38 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

جولز کُنده در راه لندن

شورش ستاره سویا برای پیوستن به چلسی

مدافع فرانسوی سویا با این تیم تمرین نکرد تا مشخص شود انتقالش به چلسی در حال نهایی شدن است.

شورش ستاره سویا برای پیوستن به چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ، روملو لوکاکو را از اینتر با مبلغ 115 میلیون یورو خریداری کرده ولی ستاره بلژیکی آخرین انتقال گرانقیمت تابستانی آبی ها نخواهد بود.

 

 

1638032

 

 

باشگاه لندنی از مدت ها پیش در تلاش برای جذب جولز کُنده ستاره فرانسوی سویاست ولی هنوز نتوانسته بر سر رقم نهایی انتقال به توافق برسد. آخرین پیشنهاد چلسی 50 میلیون یورو بود که توسط سویا رد شد. سال گذشته سویا پیشنهاد 55 میلیون یورویی سیتی برای کنده را رد کرده بود و برای او امسال 75 میلیون یورو می خواهد در حالی که بند فسخ کُنده 90 میلیون یورو است.

 کُنده که دیگر هیچ تمایلی برای ماندن ندارد، دیروز با تیم تمرین نکرد و امشب سویا را در بازی برابر الچه همراهی نخواهد کرد. او حاضر نشد با کاروان سویا به الچه برود و منتظر نهایی شدن انتقالش است.

 

 

1616477

 

 

سال 2007 موردی مشابه در مورد دنی آلوز رخ داد و او هم حاضر نشده بود برای سویا به میدان برود و اصرار داشت راهی چلسی شود اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت او یک سال بعد به بارسا پیوست.

دیروز جولن لوپتگی سرمربی سویا در مورد کنده گفت که همه چیز را به باشگاه واگذار کرده و در مورد انتقال این بازیکن بی اطلاع است.

 

دیدگاه‌ها