کد خبر : 1775806 | 03 شهریور 1400 ساعت 08:08 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل سامان قدوس برای صعود برنتفورد(عکس)

تیم برنتفورد موفق به صعود از مرحله دوم جام حذفی فوتبال انگلیس شد.

پاس گل سامان قدوس برای صعود برنتفورد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم برنتفورد به عنوان یکی از تازه واردهای لیگ برتر فوتبال انگلیس طی دو هفته نخست موفق به کسب 4 امتیاز شده و شروعی بسیار خوب رقم زده است. این تیم دیشب در مرحله دوم جام حذفی میزبان فارست گرین بود و موفق شد با حفظ روند خوب خود، این تیم را هم شکست دهد.

 

سامان قدوس که در بازی هفته اول مقابل آرسنال غایب بود اما در هفته دوم مقابل کریستال پالاس از دقیقه 70 وارد زمین شده و اولین حضور در لیگ جزیره را تجربه کرد، در بازی دیشب در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

 

جک آیتسون در دقیقه 8 بازی موفق به باز کردن دروازه برنتفورد شد؛ گلی که یک شوک حسابی به یاران قدوس وارد کرد. آنها در جبران گل خورده تا پایان نیمه اول ناموفق بودند و بازنده راهی رختکن شدند. در تلاش برای به تساوی کشاندن بازی در نیمه دوم، برنتفورد سرانجام موفق شد در دقیقه 60 توسط یوان ویسا به گل برسد؛ گلی که روی پاس سامان قدوس به ثمر رسید تا ملی پوش ایرانی برنتفورد در نقش سازنده گلی عمل کند که محرک برنتفورد برای زدن گل های بعدی و کسب برد بود.

 

یاران سامان در ادامه دو بار دیگر دروازه فارست گرین را باز کردند؛ برایان امبومو (75) و مارکوس فور (86) زنندگان این دو گل بودند تا برنتفورد با حساب سه بر یک پیروز این دیدار شده و راهی مرحله بعد شود. یاران قدوس که در حال حاضر با 4 امتیاز در مکان هشتم لیگ برتر حضور دارند، بازی بعدی خود را روز شنبه هفته آینده مقابل استون ویلا برگزار خواهند کرد.

 

1637061

دیدگاه‌ها