کد خبر : 1775445 | 01 شهریور 1400 ساعت 10:24 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل پورتو به نام دیاز ثبت شد نه طارمی

سایت های خبری دیشب گل تیم پورتو در مصاف با ماریتیمو را به نام دیاز ثبت کردند. این دیدار از هفته سوم لیگ برتر پرتغال با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش"ورزش سه"، حتی سایت اصلی لیگ برتر پرتغال هم از دیاز به عنوان زننده گل تیم پورتو در بازی با ماریتیمو یاد کرده است. 

 

لوئیز دیاز در مصاحبه ای که با آبولا داشت در خصوص بازی و اینکه او زننده گل بوده یا مهدی طارمی این چنین اظهار نظر کرد: به نظرم ما نمایش خوبی داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم برنده بازی شویم. مشکل ما عدم اجرای تاکتیک بود. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم با پیروزی این مسابقه را ترک کنیم.واقعا تیمِ ماریتیمو خوش شانس بود. یک حمله و یک گل. به هر حال این فوتبال است باید آن را بپذیریم. اما گل را من زدم یا طارمی؟ نمی‌دانم. مطمئن نیستم و برایم اهمیت ندارد. برای فهمیدن آن باید صبر کنیم تا عکس‌ها، زننده گل را مشخص کند.

 

مهدی طارمی تا پیش از این بازی موفق به گلزنی در لیگ برتر پرتغال نشده بود و اگر گل بازی دیشب به نام او ثبت شود اولین گل او در فصل جاری لیگ برتر پرتغال خواهد بود.

 

1636531

در این صحنه کاملا مشخص است که درگیری دیاز با مدافع تیم بر سر تصاحب توپ ماریتیمو موجب شده توپ کاملا وارد دروازه شود و همین توپ در برگشت توسط مهدی طارمی تبدیل به گل می شود.

 

1636529

در ادامه همین صحنه مهدی طارمی توپ برگشتی را تبدیل به گل می کند. اما سایت های خبری به خصوص سایت اصلی لیگ برتر پرتغال نام دیاز را به عنوان گل زن ثبت می کنند.

1636530

دیدگاه‌ها