کد خبر : 1775378 | 31 مرداد 1400 ساعت 21:03 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

تقابل جذاب طارمی و علیپور در پرتغال

دو ستاره سابق پرسپولیس امشب در لیگ برتر پرتغال مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر پرتغال که امشب دنبال می‌شود، تیم فوتبال ماریتیمو با بهره‌مندی از علی علیپور در فهرست  بازیکنانش، از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه دوس باریروس به مصاف تیم پورتو و یاران مهدی طارمی خواهد رفت.

 

علی علیپور که برخلاف سال گذشته در دو مسابقه ابتدایی فصل جدید جایگاه ثابتی در ترکیب ماریتیمو داشته و در دیدار اخیرشان نیز موفق شد یک گل مقابل بلننسس به ثمر رساند، امشب هم یکی از بازیکنان اصلی تیمش برابر پورتو و هم‌تیمی سابق خود مهدی طارمی است.

 

 

1636364

 

 

مهدی طارمی، دیگر ستاره ایرانی شاغل در لیگ برتر پرتغال که همانند علیپور طی دو هفته گذشته حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته، امشب هم از ابتدا برابر ماریتیمو بازی می‌کند و امیدوار است نخستین گل فصل خود را پس از پاس گل اخیرش به ثمر رساند.

 

 

1636365

 

 

 

یاران علیپور با یک شکست و یک پیروزی در فصل جدید لیگ برتر پرتغال هم‌اکنون در رتبه دهم جدول هستند و پورتو با مهدی طارمی دو برد به دست آورده و امشب برای کسب برتری پُر گل و صدرنشینی تلاش می‌کند.

 

 

 

1636369

 

هواداران حاضر در ورزشگاه اختصاصی ماریتیمو قبل از شروع مسابقه از مهدی طارمی درخواست گرفتن عکس یادگاری داشتند که با پاسخ مثبت او همراه بود

دیدگاه‌ها