کد خبر : 1774975 | 30 مرداد 1400 ساعت 09:21 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

پوچتینو: در این فصل یک چالش بزرگ داریم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد تیمش باید در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کند.

پوچتینو: در این فصل یک چالش بزرگ داریم

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم غیبت ستاره های بزرگی چون لیونل مسی و نیمار در ترکیب ثابت، پاری سن ژرمن روند خوب خود را ادامه داده و با نتیجه 2-4 موفق به غلبه بر تیم برست در لیگ فرانسه شد. مائوریسیو پوچتینو در پایان این مسابقه مدعی شد چالش اصلی او ساختن ترکیبی آماده از بین این خیل ستارگان در رختکن پاری سن ژرمن است.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "بازی پرفشاری در برابر تیم بسیار خوبی برگزار کردیم. ما مسابقه را خوب شروع کردیم، با دو گل پیش افتاده و در ادامه موقعیت های زیادی داشتیم، اما باید در نواختن ضربات آخر بهتر عمل می کردیم. لیگ فرانسه خیلی پرحادثه است و اتفاقات می تواند در هر زمان رخ دهد. در نیمه دوم و در دقایق پایانی شرایط دشواری تحمل کردیم، اما در کل خوشحالم، زیرا سه امتیاز مهمی در مقابل تیم بزرگی کسب کردیم.

 

1635485

 

شما باید به همه تیم ها احترام بگذارید. ما ترکیبی با نام های درخشان داریم. اما چالش اصلی و بزرگ ما این است که توانایی های همه این بازیکنان را ترکیب کرده و همه این استعدادها را در خدمت تیم قرار دهیم. رسیدن به چنین هدفی دشوار است و برای ساختن یک تیم قوی به تلاش فراوان نیاز دارید. ما باید در همه موارد از جمله بخش هجومی و بازی در مقابل تیم هایی با خط دفاعی فشرده پیشرفت کنیم.

 

حضور کلیور ناواس به جای جانلوئیجی دوناروما در ترکیب؟ در هر مسابقه تنها یک دروازه بان در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن قرار می گیرد و در این رابطه نیز مانند تمام بازیکنان دیگر هر آنچه به سود باشگاه باشد انجام خواهد شد."

دیدگاه‌ها