کد خبر : 1771278 | 08 مرداد 1400 ساعت 20:34 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

از متن و حاشیه المپیک؛

بادسوار هلندی یا آخرین بادافزار در المپیک توکیو

کیران بادلوی، بادموج‌سوار (بادسوار) هلندی، در رقابت های المپیک توکیو با مدل موی خاصی ظاهر شد که اشاره به یکی از انیمه های بسیار محبوب ژاپنی داشت.

بادسوار هلندی یا آخرین بادافزار در المپیک توکیو

به گزارش "ورزش سه"، کیران بادلوی در حالی در بازی های المپیک توکیو حاضر شد که مدل موی عجیبی برای خودش درست کرده بود. این بادموج‌سوار (بادسوار) هلندی موهایش را به شکل یک فلش آبی رنگ  درآورده بود. این ظاهر عجیب به انیمه ای بسیار معروف به نام "آواتار؛ آخرین بادافزار" اشاره دارد.

 

1628932

 

این بادموج‌سوار امیدوار است که در رقابت های روز شنبه بتواند دست به تاریخ سازی زده و آخرین مدال طلای المپیک در کلاس RS:X را ببرد. این آخرین دوره از بازی های المپیک است که بادموج‌سواری نیز به عنوان یکی از ورزش های المپیکی در مسابقات گنجانده شده است.

 

1628931

 

بادلوی 26 ساله درباره مدل موهایش گفت: "این کارتون درباره بچه ای بود که باد را کنترل می کند و او نیاز دارد تا کنترل دیگر عناصر طبیعی را نیز یاد بگیرد تا بتواند دست به کاری بزرگ بزند. و من هم اینجا دارم همین کار را می کنم.

من باید با باد هماهنگ باشم و با آب هم هماهنگ باشم و با هر چیزی که در اطرافم هست هماهنگ باشم و امیدوار باشم که این موضوع من را به دستاوردی بزرگ هدایت می کند."

 

 

دیدگاه‌ها