کد خبر : 1771019 | 07 مرداد 1400 ساعت 11:12 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

جاه طلبی‌های باشگاه هوئسکا؛

پروژه‌ای که یک استان را متحول می‌کند

باشگاه هوئسکا در حال راه اندازی یکی از پیشرفته ترین مدارس فوتبال در اسپانیا است.

پروژه‌ای که یک استان را متحول می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بنیاد باشگاه هوئسکا در حال مذاکره با مقامات منطقه ای برای ساخت یک کمپ فوق العاده برای پیشرفت استعدادهای جوان فوتبالی بوده و از راه اندازی پروژه این آکادمی به عنوان یکی از مهمترین روزهای این تاریخ باشگاه یاد شده است.

 

هوئسکا در دو فصل از سه فصل گذشته در لالیگا حضور داشته و معادلات برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود بهم زده است. با کسب درآمدهای جدید این باشگاه، مدیران هوئسکا تصمیم گرفته اند در زمینه بهبود شرایط در خارج از زمین ، از جمله بازسازی تمام ساختارهای استادیوم ال آلکوراز سرمایه گذاری کند. در شرایط فعلی باشگاه بر توسعه برنامه های فوتبال جوانان منطقه آراگون متمرکز است و پروژه جدید و بلندپروازانه آکادمی از این ماه آغاز می شود.

 

1628462

 

مدرسه فوتبال جوانان آراگون که توسط باشگاه هوئسکا و بنیاد آلکوراز راه اندازی شده، با مشارکت شهرداری آراگون و شورای استانی هوئسکا، بر پایه یک طرح فوتبالی برای پیشرفت جوانان طراحی شده است که نهاد دومی مبلغ 3.5 میلیون یورو برای این همکاری دولتی و خصوصی کمک خواهد کرد.

 

محور اصلی پروژه، ساخت محلی برای اقامت 80 بازیکن جوان در مدرسه پیرامید است و بدین ترتیب جوانان فضای مناسبی برای بهبود مهارت های فوتبالی خود و همچنین تحصیلات آکادمیک خود خواهند داشت.

 

با افتتاح این پروژه، باشگاه انتظار دارد که این کمپ فرصت های جدیدی برای جوانان در سراسر منطقه ایجاد کرده و البته باشگاه هوئسکا را به مقصدی جذاب برای بازیکنان آینده از مناطقی دورتر تبدیل کند.

 

امکانات فراوان این مجموعه

 

هسته اصلی برنامه بازسازی ساختمان های مختلف و اماکن ورزشی در محوطه کمپ خواهد بود. دو زمین فوتبال جدید ساخته می شود یکی از آنها زمین مصنوعی مطابق با شرایط مختلف آب و هوایی بوده و دیگری زمین چمن طبیعی است که با ابعاد توصیه شده فیفا مطابقت دارد.

 

پیاده سازی این برنامه، تعداد کل زمین های ورزشی این مجموعه را به چهار عدد می رساند. یک رختکن دیگر، سالن بدن سازی، زمین ورزش پدل، اتاق کنفرانس مطبوعاتی، کلاس های درس، یک مرکز پزشکی و یک واحد انبار نیز در کنار این زمین ها ساخته می شود. بنیاد آلکوراز وظیفه اجرای این پروژه را بر عهده دارد و البته این مسئولیتی مهم برای همه افرادی است که با باشگاه و بنیاد خیریه آن در ارتباط هستند.

 

خوزه آنتونیو مارتین پتون، اسطوره باشگاه و رئیس بنیاد گفت: "اینجا تبدیل به محلی برای رشد استعدادها خواهد شد. این پروژه را باید یک پروژه آراگونی توصیف کرد، زیرا برنامه جذب نیرو فراتر از استان خواهد بود. ما از دختران و پسران سراسر کشور استقبال می کنیم و این پروژه باعث تقویت فوتبال در سراسر آراگون شده و باید به آن افتخار کرد. این یکی از مهم ترین روزهای تاریخ هوئسکا است."

 

1628461

 

افتتاح پروژه در تابستان 2022

 

در روز دوشنبه 31 می باشگاه و بنیاد، توافق نامه پروژه جدید را به همراه فیلیپه فاسی، وزیر آموزش، فرهنگ و ورزش آراگون و میگوئل گراسیا، رئیس شورای استان هوئسکا و لوئیس فیلیپه، شهردار شهر هویسکا امضا کردند. پتون افزود: "من از افرادی که همیشه از ما حمایت کرده و متوجه شدند این پروژه به نفع آینده ماست، تشکر می کنم."

 

روند اجرایی پروژه در این ماه آغاز شده، در سال آینده به پایان می رسد و تکمیل آن برای تابستان 2022 برنامه ریزی شده است.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا 
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها