کد خبر : 1770848 | 06 مرداد 1400 ساعت 11:43 | 17.9K بازدید | 5 دیدگاه

حرکت جوانمردانه بازیکن شهرداری فومن در لیگ 3

در مسابقه آرتام تبریز – شهرداری فومن از سری مسابقات لیگ دسته سوم سجاد رهپیما بازیکن شماره 22 تیم شهرداری فومن دست به یک حرکت جوانمردانه زد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم شهرداری فومن برای رسیدن به گل تیم آرتام تبریز را در منطقه یک سوم دفاعی اش پرس کرده بودند که بازیکن صاحب توپ مجبور می شود توپ به عقب پاس داد که در این لحظه سجاد راهپیما به سمت بازیکنی که قرار است توپ به او برسد حمله و توپ ربایی می کند و در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم حریف قرار می گیرد اما به جای اینکه توپ را به گل تبدیل کند آنرا به بیرون می زند. به این خاطر که بعد از توپ ربایی و حرکت به سمت دروازه تیم حریف متوجه می شود بازیکنی که توپ را از او دزدیده به یکباره مصدوم و دست خود را به علامت تسلیم بالا می برد و به واقع آن بازیکن قبل از اینکه توپ به او برسد مصدوم می شود و قادر نبوده حرکتی روی توپ انجام دهد. البته سجاد رهپیما بدون توجه به این موضوع می توانست توپ را تبدیل به گل کند با توجه به اینکه داور دستور به قطع بازی نداده بود اما از آنجایی که دیده بود بازیکن حریف مصدوم شده است و به خاطر مصدومیت توپ را از دست داد دست به حرکت جوانمردانه زد و در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف توپ را به بیرون زد. 

 

1628133

بازیکنی که با فلش مشخص شده سجاد رهپیما است که بازی را دنبال می کند تا در صورت پاس به عقب به سمت توپ حرکت و توپ ربایی کند.

 

1628132

اینجا بازیکن تیم آرتام تبریز پاس به عقب می دهد اما بازیکن دریافت کننده توپ دست خود را بالا می برد و می گوید مصدوم شده ام

 

1628131

سجاد رهپیما توپ ربایی می کند و در موقعیت تک به تک قرار می گیرد اما در لحظه آخر در یک حرکت جوانمردانه توپ را به بیرون می زند.

 

بازیکنان هم تیمی و حریف بلافاصله سجاد را به خاطر این حرکت جوانمردانه تشویق کردند و نکته جالب اینکه علاوه بر باشگاه آرتام تبریز باشگاه شهرداری فومن هم این حرکت سجاد را ارزشمند دانست و از او تقدیر کرد. به دفعات دیده شده حتی در بازی های لیگ برتر بازیکنی که دست به حرکت جوانمردانه می زند از سوی هم تیمی هایش و حتی کادر فنی نقد می شود و حتی مورد پرسش قرار می گیرد که چرا به بازی ادامه نداد  و توپ را به بیرون زد! بدون شک این حرکت سجاد تا ابد در ذهن ها باقی می ماند و اگر توپ را به گل تبدیل می کرد نتیجه رقم خورده در بازی در تاریخ ثبت وبه مرور زمان فراموش می شد. 

 

آفرین به سجاد؛ حرکت او نشان داد مسابقات در دسته پایین تر همه اش تبانی نیست و برای خیلی از تیم ها صعود به هر قیمتی ارزشمند نیست.

دیدگاه‌ها