کد خبر : 1769328 | 30 تیر 1400 ساعت 10:24 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

شکستی که امید مشهدی‌ها را به حداقل رساند؛

خداحافظی پدیده با سهمیه آسیایی؟

مشکی و قرمز پوشان پدیده خراسان با شکست شب گذشته مقابل سپاهان، امیدهایشان برای کسب دوباره سهمیه آسیایی به حداقل رسید.

خداحافظی پدیده با سهمیه آسیایی؟

به گزارش "ورزش سه" یکی از جذاب‌ترین و البته حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر شب گذشته در مشهد و میان تیم‌های پدیده و سپاهان برگزار شد؛ پدیده‌ای‌ها برای رسیدن به سهمیه آسیایی به دنبال سه امتیاز بودند و در مقابل سپاهان می‌خواست در کورس رقابت قهرمانی بماند و به دنبال سوغاتی سه امتیازی از مشهد بود. فرجام این مسابقه برتری یک گله طلایی‌پوشان اصفهانی بود.

 

از بخت بد مشهدی‌ها نتایج دیگر تیم‌ها در کورس رقابت سهمیه هم علیه این تیم شد و با پیروزی تیم‌های تراکتور و گل‌گهر و یک امتیازی که فولاد مقابل پیکان به دست آورد، حالا شانس شاگردان مهدی رحمتی که در هفته‌های گذشته با نتایح خوب توانسته بودند خود را به کورس سهمیه آسیایی برسانند، به حداقل رسیده و شاید یک معجزه دوباره این تیم را که دو فصل قبل سهمیه آسیایی را با هدایت یحیی گل‌محمدی به دست آورد، می‌تواند به سهمیه آسیا برساند.

 

چرا که با شکست شب گذشته، پدیده 37 امتیازی باقی ماند و به رتبه هشتم جدول سقوط کرد و در میان تیم‌های بالاتر، تراکتور با 42 امتیاز حضور دارد و پس از این تیم گل‌گهر 41 امتیازی و فولاد 40 امتیازی حضور دارند و تنها دو مسابقه از رقابت‌های لیگ بیستم باقیمانده است؛ شاگردان رحمتی هفته آینده باید در رفسنجان به مصاف مس بروند و سپس در مقابل فولاد آخرین بازی خود را در لیگ بیستم برگزار کنند.

 

در صورت کسب هر 6 امتیاز باقیمانده و لغزش مدعیان کسب سهمیه آسیایی در دو بازی آینده و کسب حداقل امتیاز، می‌تواند پدیده به سهمیه آسیایی برسد که موردی دور از ذهن به نظر می‌رسد و این‌طور که از عملکرد شاگردان مهدی رحمتی پیداست آن‌ها در تکاپو برای پایان دادن لیگ در نیمه اول جدول و هم‌چنین با رتبه تک رقمی هستند.

دیدگاه‌ها