کد خبر : 1768749 | 27 تیر 1400 ساعت 21:07 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول قرارداد کاپیتان خود را تمدید می کند

لیورپول به دنبال مذاکره با جوردن هندرسون برای تمدید قرارداد این بازیکن باتجربه و حفظ او برای فصول بعد است.

لیورپول قرارداد کاپیتان خود را تمدید می کند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جوردن هندرسون، کاپیتان فعلی لیورپول که حدود یک دهه است در این باشگاه حضور دارد، دو سال دیگر تمام خواهد شد و مرسی سایدی ها به دنبال حفظ این بازیکن هستند. ملی پوش انگلیسی در سال 2011 و در دوران کنی دالگلیش روی نیمکت لیورپول جذب این باشگاه شده و با رقمی در حدود 16 میلیون پوند از ساندرلند به لیورپول پیوست.

 

1576384

 

دوران ابتدایی حضور جوردن هندرسون در لیورپول چندان خوب رقم نخورد و حتی در سال 2012 این بازیکن تا آستانه انتقال به فولام نیز پیش رفت. اما خود هندرسون علاقمند به ماندن و مبارزه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بود و در ادامه او به یکی از بازیکنان مهم این باشگاه تبدیل شد. هندرسون سه سال بعد بازوبند کاپیتانی لیورپول را نیز به بازو بسته و جایگزین استیون جرارد شد.

 

در ادامه سال های درخشان لیورپول زیر نظر یورگن کلوپ فرا رسید و جوردن هندرسون نیز به عنوان کاپیتان جام قهرمانی در لیگ قهرمانان و البته لیگ برتر را بعد از سه دهه بالای سر برد. حالا مدیران لیورپول به دنبال تمدید قرارداد با جوردن هندرسون بوده و قصد دارند این بازیکن را تا پایان دوران ورزشی اش در استادیوم آنفیلد نگه دارند. همچنین لیورپول به دنبال حفظ شالکه اصلی فعلی خود بودخ و قصد دارد قرارداد بازیکنانی مانند ویرژیل فن دایک، محمد صلاح و آلیسون بکر را نیز تمدید کند.

دیدگاه‌ها