کد خبر : 1767268 | 20 تیر 1400 ساعت 15:52 | 53.2K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای لا ونگواردیا:

گریزمان فقط به یک شرط از بارسلونا می رود

نشریه چاپ کاتالونیا امروز ادعا کرد که ستاره فرانسوی بارسا مشکلی برای جدایی ندارد ولی نه به هر قیمتی.

گریزمان فقط به یک شرط از بارسلونا می رود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که موندودپورتیوو تیتر یک خود را به معاوضه بازیکن احتمالی بین بارسا و اتلتیکو اختصاص داد. بحث بر سر معاوضه آنتوان گریزمان با سائول نیگز است و گویا کادر فنی بارسلونا نیز مشکلی با این مساله ندارد.

گریزمان دو سال پیش از اتلتیکو و با مبلغ 120 میلیون یورو راهی بارسا شد و دستمزد بسیار بالایی نیز دریافت می کند. سائول هم که فصل گذشته از ایده های دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو خارج شد، در جست و جوی راهی برای جدایی است و بی میل نیست مقصد بعدی اش بارسلونا باشد. او به دلیل نیمکت نشینی در اتلتیکو، در ترکیب تیم ملی اسپانیا نیز جایگاه ثابتش را از دست داد.

 

 

1621128

 

 

امروز لاونگواردیا به نقل از منابع نزدیک به گریزمان ادعا کرد که این بازیکن مشکلی برای جدایی از بارسا ندارد ولی تنها در صورتی که از باشگاهی بزرگ و مدعی برای کسب همه جام ها پیشنهاد داشته باشد. گریزمان پروژه ورزشی برنده و جاه طلبانه می خواهد و معتقد است بازگشت به اتلتیکو نمی تواند گزینه مناسبی برای او باشد. اگر چنین پیشنهادی نرسد، گریزمان مشتاق است سه سال باقیمانده از قراردادش را نیز در بارسلونا بماند.

 

بارسلونا برای تمدید با مسی و ثبت نام 4 بازیکن جدید خود نیاز به فروش گریزمان، میرالم پیانیچ، ساموئل اومتیتی و فیلیپ کوتینیو دارد اما به نظر برای راضی کردن هر کدام، معضلات خاص خود را خواهد داشت.

 

 

1619920

 

 

از سوی دیگر بارسا تنها در صورتی می تواند از فروش گریزمان سود کرده و به سقف دستمزد مدنظر لالیگا نزدیک تر شود که او را با رقم 80 میلیون یورو واگذار کند و به همین دلیل بسیاری معتقدند معاوضه با سائول تنها از لحاظ فنی گزینه خوبی است و نه از منظر اقتصادی.

دیدگاه‌ها